ziua 2

16 0 0
                                    

Rezumat:jimin vine la magazin dimineața devreme.mai târziu, hoseok și jimin stau de vorbă.de asemenea, namjoon îl enervează pe jimin



Următoarea dimineață, Jimin găsește un morman de hârtii pe masa din camera sa de hotel.E treaz, cu spatele lipit de căpătâiul patului enorm.Frunzăreste prin hârtii, cu nimic mai mult decât lumina lămpii să îl ajute.E ora 2 dimineața și nu a dormit decât o ora înainte de a se trezi transpirat tot.În loc să se holbeze la tavan ore întregi ca de obicei, a decis să treacă în revistă conținutul hârtiilor pe care i le-a dat Namjoon ieri; hârtii despre familia Min.

Ieri, când Jimin a ajuns la atelierul lui Namjoon, nu a menționat faptul că și-a dat din greșeală numele real, și nu i-a spus nici cât de drăguță e roșeața din obrajii lui Yoongi.L-a informat, totuși, despre job-ul oferit.Namjoon a zâmbit larg și l-a bătut pe spate.I-a dat apoi grămada de foi, spunând că a scos fiecare sursă de informație pe care o au despre familia Min ca să îl ajute pe Jimin.I-a mulțumit șefului său și a plecat.

Nu e prea multă informație în ciuda mărimii teancului.Majoritatea e nefolositoare, sau lucruri pe care le știa deja; Min e un nume foarte important în organizația lor,mai ales pentru că e atât de misterios și retras.Sunt câteva poze, câteva capturi de ecran de la o cameră de securitate, câteva bănuieli în legătură cu ce fel de arme are banda lui Min.Nu e nicio informație despre liderul însuși, sau despre fiul său.Jimin nu înțelege de ce Namjoon i-a dat asta dacă nu are niciunul folos pentru el.

Cât Jimin continuă să cerceteze dosarul în fugă, i se pare ciudat că nu poate să găsească nimic despre familia Min.Credea că nimic interesant nu era discutat în bârfele cu ceilalți doar pentru că doar gradele mai mari știu, dar... se pare că nimeni nu știe ceva despre familia lui Min, sau despre banda sa.

Dar am trecut de bariera sa, se gandește victorios, i-am găsit fiul, și acum putem obține mai multe informații.

De aceea misiunea sa e crucială.Min este probabil cel mai mare lider de bandă din Coreea, și organizația lui Jimin vrea să îl dea jos; dacă asta înseamnă să joace murdar, o vor face.Se vor duce direct la Min Yoongi și vor face ce trebuie.

Ultima pagină din teanc este despre Min Yoongi.Tot ce scrie e că se crede că ar fi singurul fiu al lui Min, că a crescut în Daegu și că are o florărie.

Jimin apucă un pix.Dedesubt, scrie: Are o florărie numită Florile lui Min.Are părul blond și pielea palidă.Numele prietenului său e Hoseok, și e la fel de gălăgios cât e soarele de luminos.

Închide pixul și îl aruncă pe noptieră.Ochii îi alunecă printre cuvintele scrise.Yoongi îi apare în cap, zâmbind cu obrajii rozalii.Jimin îndreaptă hârtiile și le pune pe masă.Stingând lumina și punând capul pe pernă, se întreabă dacă Yoongi e chiar atât de fragil precum pare.






______________________________________





"Jimin," șoptește Yoongi de pe podea, înconjurat de îngrășământ și bucăți din ce fusese un ghiveci maro. "Nu credeam că o să vii atât de devreme."

Jimin îngheață și se holbează la florar, o mână încă pe podea.Yoongi e pe jos, părul ciufulit de parcă nu l-a pieptănat de ieri, și sânge împrăștiat pe palmă.Sânge împrăștiat pe palmă.

Se năpustește în față, atent la bucățile de ghiveci și la pământ.Îl ia pe Yoongi de brațe și îl pune pe picioare, făcându-l pe florar să scoată un chițăit surprins.

"Ai o trusă de prim ajutor?" întreabă Jimin, conducându-l pe Yoongi în afara dezastrului, o mână pe brațul sau.

"Tejgheaua," e tot ce spune Yoongi.

Bring Me HomeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum