Rezumat:namjoon îi schimbă perspectiva lui jimin asupra lui yoongi
Când Jimin era mic, credea în basme.De Halloween, se costuma în prinț.Jimin,părinții săi, și prietenul său de la vremea aceea obișnuiau să cutreiere cartierul împreună, îmbrăcați ca prinț și pirat.Pe măsură ce noaptea s-a răcit și o pătură de gheață s-a lăsat pe pielea lui Jimin, au observat o prințesă colindând cu 'Ne dați or nu ne dați' la casa următoare.Prietenul său și-a ridicat sabia din plută și a spus că se vor duela pentru ea.Jimin s-a încruntat și a zis că oricum nu o voia.Amicul său s-a uitat la el de parcă era țicnit.L-a înjunghiat pe Jimin în piept cu sabia de plută, și a fugit în direcția fetei, dar ea deja plecase.
Jimin nu s-a gândit niciodată la prințese, s-a gândit la prinți.Când și-a întrebat mama de ce e așa ciudat să nu vrea o prințesă cât își punea pijamalele, ea i-a zâmbit și i-a spus, "nu contează pe cine vrei, puiule, doar ignoră-ți prietenul."
Deci, Jimin nu a avut dubii.Apoi a crescut și a realizat că în fiecare film, în fiecare carte, prințul se căsătorea cu prințesa.Nu erau vreodată 2 prinți.
Înainte să realizeze cât de diferit este, a fost luat de organizație.I-a întâlnit pe Jeongguk și pe Taehyung acolo, care se țineau de mâna în privat și se îmbrățișau noaptea.
"Tae," a spus Jimin într-o seară, culcat pe podeaua de ciment din Locul Întunecat cât ceilalți dormeau lângă el, "de ce prinții se căsătoresc doar cu prințese?"
"Oamenilor nu le place când doi băieți se iubesc," șoptește,întorcându-se cu fața la Jimin.
Jimin își întoarce capul; nu poate să îl vadă pe Taehyung în camera întunecată. "Există prinți care se iubesc?Chiar dacă oamenilor nu le place?"
Taehyung ezită. "Vrei să știi un secret?"
Jimin aprobă din cap.
"Jeongguk e un prinț, și la fel și eu."
Ochii lui Jimin s-au mărit. "Și vă iubiți?"
"Mhm.Într-o bună zi, vom spune întregii lumi.Dar până suntem pregătiți, trebuie să așteptăm."
Pregătiți pentru ce? S-a gândit Jimin, dar apoi Namjoon le-a făcut semn să tacă, și camera a devenit tăcută.
Acum, Jimin înțelege.Pregătiți pentru ca organizația să intervină.Pregătiți pentru posibilitatea de a se lupta cu liderii lor, cu insultele oamenilor.Se întreabă dacă Jeongguk și Taehyung ar fi încă împreună dacă Taehyung nu ar fi fost luat de alt grup.
Când Jimin era mic, credea că Jeongguk și Taehyung erau singurii prinți pe care îi va întâlni.Dar apoi l-a cunoscut pe Min Yoongi.
Când a intrat în florărie în acea după-amiază, l-a găsit pe Yoongi îngenunchind pentru a vorbi cu o fetiță.Avea o coroniță de flori roșii, roz și albe odihnindu-se pe părul blond.Îi zâmbea luminos cât ea vorbea.Jimin s-a oprit și a privit fix până când privirea lui Yoongi a găsit-o pe a sa.Ochii lui Yoongi s-au întors la fetiță imediat, obrajii săi înroșindu-se.Versiunea sa mai tânăra ar țipa acum.Din fericire, el din prezent se descurcă să țipe doar în minte.Merge spre camera de depozitare pentru a lua buchetele ce așteaptă și adresele la care trebuie lăsate.Pleacă înainte ca Yoongi să se despartă de fetiță.
Odată ce livrează florile, merge la magazinul auto.Cât parchează motoreta în garaj, Namjoon stă pe banca de lucru, cu telefonul la ureche.Sprâncenele îi sunt încruntate, buzele strânse.Îndată ce îl vede pe Jimin, expresia i se transformă într-una de amuzament.
CITEȘTI
Bring Me Home
FanfictionJimin e un asasin care se simte mai confortabil ținând un pistol decât orice altceva.Când i se dă sarcina de a-l asasina pe Min Yoongi,un florar cu ochi calzi și cel mai drăguț zâmbet pe care l-a văzut vreodată,trebuie să reflecteze asupra sa și a p...