Rezumat:jimin se trezește în apartamentul lui yoongi
TRIGGER WARNING: vagi mențiuni despre viol.nu e în detaliu, dar se vorbește despre asta.
Când Jimin se trezește, camera e încă întunecată și îl doare capul.Geme, ridicându-și mâna ca să își maseze tâmplele.După câteva minute de stat, frecându-și capul, decide să ia medicamente pentru durere.Găsește lampa, dar nu și sfoara de care să tragă.În schimb, găsește un mâner de învârtit.Se încruntă.Credea că lampa din camera de hotel avea o sfoară.Răsucește mânerul, și camera strălucește de la lampa slab luminată.Atunci se uită în jur și realizează că nu e în camera sa de hotel.
Camera asta e albă în loc de crem.Camera asta are o masă mare din lemn închis în loc de una mică, deschisă, tot din lemn.Camera asta are un pat mare cu o pătură albă și cearșafuri negre în loc să fie complet alb.Camera asta are o plantă agățătoare lângă ușă și o floare într-un ghiveci la fereastră.Camera asta e a lui Min Yoongi.
Doarme în apartamentul lui Min fucking Yoongi.
Își amintește acum.Își amintește că a fost un idiot, un mare idiot.Spunându-i lui Yoongi despre el la restaurant, chiar și despre ziua sa de naștere, înainte să meargă la barul de karaoke.Oh doamne, barul de karaoke, unde Jimin s-a făcut mangă.Jimin s-a îmbătat într-o misiune.Nu doar atât, dar a cântat un duet cu Yoongi.Și după, Yoongi a stat în poala lui - l-a călărit, și a început să îi atingă pieptul.Aproape s-au sărutat.
Aproape l-a sărutat pe Min Yoongi.
Și apoi, în mașină, a ajuns să recunoască faptul că e un nenorocit de asasin.De asta Jimin nu se îmbată în misiuni, de asta e o regulă.Speră că Yoongi a crezut că doar era beat și că spunea chestii prostești.
Cireașa de pe tort, s-a culcat în apartamentul lui Yoongi.A dormit în apartamentul țintei sale.Fără apărare.Neprotejat.
Min Yoongi ar fi putut să îl omoare.
Jimin ar fi putut să fie mort acum.Ar fi putut să sângereze de la o rană, sau să aibă toate oasele rupte, sau să fie legat la ochi și încheieturile sale să fie strânse într-o dubiță neagră.Jimin ar fi putut să fie mort acum.
Dar cumva, nu este.Printr-un miracol, Yoongi a decis că nu vrea să îl omoare încă.Poate vrea să se joace cu Jimin.Poate știe de sentimentele lui Jimin și vrea să îl facă să sufere.
Dar.Nu.Nu are logică.Dacă Yoongi știa că Jimin voia să îl ucidă, atunci Yoongi l-ar fi omorât primul.Astea sunt bazele instruirii.Doar că... familia Min e diferită.
Sau, poate...Yoongi nu știe nimic despre benzi, nimic despre tatăl sau.Poate Yoongi e sincer.
E singura soluție care are sens, dar Jimin nu ar trebui să își lase garda jos încă.
De ce nu? îl bântuie gândul.Deja te-ai îmbătat, i-ai spus că ești asasin, și ai dormit în apartamentul lui.Deja ți-ai lăsat garda jos.
Se întoarce pe cealaltă parte și își bagă capul în pernă.Speră că se va sufoca.Din păcate, nu o face, și curând aude o bătaie la ușă care îi agravează durerea de cap.Geme ca răspuns.Aude ușa deschizându-se.
"Jiminie?" spune vocea răgușită a lui Yoongi.
Inima lui Jimin se strânge.Yoongi sună adorabil dimineața. "Yoongs."
Parchetul scârțâie cât Yoongi se apropie de pat. "Hey, poți să te ridici?"
Jimin geme iar.Yoongi râde încet. "Promit că e doar pentru o secundă."
CITEȘTI
Bring Me Home
FanfictionJimin e un asasin care se simte mai confortabil ținând un pistol decât orice altceva.Când i se dă sarcina de a-l asasina pe Min Yoongi,un florar cu ochi calzi și cel mai drăguț zâmbet pe care l-a văzut vreodată,trebuie să reflecteze asupra sa și a p...