ziua 5

13 0 0
                                    

Rezumat: lui yoongi îi place inghețata de căpșuni cu bezele, soju și de park jimin





Jimin nu a acordat vreodată prea multă importanță florilor.Erau frumoase și le-a primit de la multe ținte pe care le-a sedus, intenționat sau nu.Toate mor, până la urmă, deci nu i-a păsat de ele.Nu îi înțelege grija lui Yoongi pentru ele.Jimin leagă un buchet cu panglică roz cât Yoongi se uită printr-o revistă plină cu diferite tipuri de flori.Geamurile sunt deschise, lăsând să între aerul proaspăt al după-amiezei.Clienții vin și pleacă.Nu e aglomerat sau prea liber, doar spațiul confortabil dintre.

"Phalaeonopsis sau Hibiscus Syriacus, Jimin?"

Jimin încearcă să își descurce creierul că să își dea seama ce naiba sunt alea.Se uită în revistă, dar Yoongi e pe partea cealaltă a tejghelei, și Jimin nu e un expert la cititul literelor mici invers.

"Să fiu sincer, nu știu ce sunt alea."

Ochii lui Yoongi se măresc. "Nu știi de Phalaeonopsis sau de Hibiscus Syriacus?"

"Știu de Hibiscus, dar nu și de restul."

Yoongi se uită la el cu gură căscată.Jimin nu credea că va veni ziua când va încerca să se apere pentru că nu știe tipuri de flori.

"Hibiscus Syriacus e floarea Coreei de Sud."

Obrajii lui Jimin se aprind. "Oh."

Un râs silențios se prelinge pe buzele lui Yoongi.Își acoperă gura cu o mână.Jimin scrutează cu privirea mâna, dorind să o îndepărteze.

Stop stop stop stop stop stop stop stop stop nu poate să îți p l a c ă de o țintă.Joacă un rol.E o scenetă.

"Aceasta e o Phalaenopsis," spune Yoongi, răsucind revista și arătându-i-o lui Jimin.Îndreaptă degetul spre o floare înaltă și albă care se apleacă într-o parte.Mai apoi își mută degetele la o altă floare albă cu roz pe interior și un pistil lung și galben. "Și aceasta e o Hibiscus Syriacus.

"Amandouă sunt albe," remarcă prostește.

"Sunt în poze, dar pot să fie și pe alte culori.Mie, personal, îmi plac Phalaenopsis de un roz pal, dar pot să fie și roz închis, galben, roșu..." Yoongi scutură brusc din cap.Întoarce revista înapoi la el. "Probabil nu te interesează, scuze."

"Nu, te rog, îmi place să te aud vorbind despre asta."

Florarul ezită. "Îți place să mă auzi vorbind despre flori?"

Jimin aprobă din cap.Termină repede de legat buchetul și spune, "Sună de parcă ești foarte interesat de flori.Cred că e contagios.Te rog continuă, Yoongi, ascult."

Leagă panglica și își întoarce toată atenția la Yoongi.Nu mințea când a spus că îi place să îl audă pe Yoongi vorbind despre flori.Nu știa că cineva poate să fie pasionat de flori, dar nu știa nici că cineva putea să fie așa inocent și frumos.Jimin își pune coatele pe masă și își rezeamă capul de palmă cât Yoongi vorbește.Undeva în colțul minții sale realizează că ar trebui să îl încurajeze pe Yoongi să vorbească despre lucruri mai productive pentru misiune, dar ignoră asta.

Învață despre flori, unde trăiesc și care sunt numele lor științifice.Învață despre flori tropicale și flori de pădure și despre cum interacționează.Învață că Yoongi a făcut cursuri de botanică la facultate până să renunțe și să se facă florar.Învață că lui Yoongi îi plac florile de cireș, și că a fost la un festival al florilor de cireș în Japonia, dar nu a mai fost de atunci; deși, strânge bani să meargă din nou.Învață lucruri despre Yoongi de care organizației nu îi pasă, dar lui da.

Bring Me HomeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum