Rezumat:o zi la florărie, și un moment pe balconul camerei de hotel a lui jimin
"Ăsta e mijlocul meu de transport?" Jimin întreabă, abținându-se să nu râdă. "O motoretă?"
"Nu orice motoretă," spune Yoongi, bătând mânerul. "O motoretă 50cc (N/A:centrimetri cubi,capacitatea motorului) cu un coș pentru flori."
Coșul din paie e agățat în spatele motoretei.Yoongi se apleacă să deschidă și să închidă capacul.Jimin ridică din sprâncene.
"Mulțumesc, Yoongi," spune, încă încercând să nu radă.
Chiar va conduce asta prin Busan.Jimin.Un asasin.
"N-am putut să iau o mașină," Yoongi explică, jucându-se cu acoperitoarea. "Și eu -"
"Yoongi, pe bune." Pășește mai aproape de Yoongi pentru a face contact vizual. "Chiar apreciez asta.Mulțumesc."
Nu știe dacă e de la soarele amiezii sau dacă propriile cuvinte îl fac pe Yoongi să roșească.Își lasă capul în jos și spune încet, "nu e mare lucru."
Dar este, vrea să insiste Jimin, este, nimeni nu mi-a mai luat o afurisită de motoretă până acum.
Rahat, poate Yoongi chiar este la fel de fragil precum pare.
Se întorc înăuntru.Jimin iubește aroma florală din magazin.E obișnuit cu mirosul de transpirație, iarbă, praf de pușcă, benzină, și chimicale, dar acum e capabil să se bucure de mirosul naturii.E frumos.Să lucreze aici e frumos.
Dimineața lui a constat într-un apel la bază pentru a raporta, verificarea email-ului, și în frunzărirea documentelor pe care Namjoon i le-a dat despre banda lui Min.De obicei se descurcă cu sunatul pentru raportare, dar apelul ăsta a fost iritant.
Este regulă să sune în a 3a zi a unei misiuni, și în următoarele 15 zile, doar pentru a comunica situația.De obicei, răspunde un asistent, nu liderul.Liderii sunt oamenii care conduc baza; sunt trei pentru cele trei baze din organizație.Dar de data asta, a răspuns liderul.Jimin a înlemnit.Vocea sa l-a făcut pe Jimin să vrea să se jupoaie singur.A încercat să se comporte de parcă nu l-a afectat, și speră că a funcționat.
Nu a avut experiențe plăcute cu liderul, dar liderul a avut experiențe plăcute cu el.
Jimin tremură gândindu-se la asta.Își închide ochii și inspiră adânc.Trebuie să nu se mai gândească și să se focuseze la ce are de făcut.Ce face?
Deschide ochii.Taie tulpini în spatele tejghelei.E bine.Yoongi ajută pe cineva care caută o anumită floare.E bine.E bine.Continuă să taie tulpinile florilor și le pune în vaza înainte să o umple cu apă.
"Jimin?"
Jimin se întoarce brusc, aproape scăpând vaza. "Da?"
Yoongi stă în pragul camerei de depozitare, încruntat. "Ești okay?"
"Da, doar m-ai speriat puțin," spune, cu un zâmbet încrezător. "Ce este?"
Răspunsul pare să îl mulțumească pe Yoongi.Se uită în camera de depozitare. "Mă poți ajuta să caut un ghiveci?Clientul caută unul cadrilat în alb și negru, și știu că am câteva, doar că nu știu unde..."
Jimin aprobă din cap și se grăbește să îl ajute pe Yoongi.Imediat ce pășește în cameră, totuși, singurul lucru la care se poate concentra este pianul mare din colțul camerei.Se oprește și se holbează cât ușa se închide în spatele său.Yoongi aruncă o privire spre el și oftează când realizează la ce se uită.
CITEȘTI
Bring Me Home
FanfictionJimin e un asasin care se simte mai confortabil ținând un pistol decât orice altceva.Când i se dă sarcina de a-l asasina pe Min Yoongi,un florar cu ochi calzi și cel mai drăguț zâmbet pe care l-a văzut vreodată,trebuie să reflecteze asupra sa și a p...