*ΕΊΣΑΣΤΕ ΈΤΟΙΜΟΙ;
ΜΆΛΙΣΤΑ ΚΑΠΕΤΑΝΙΕΕΕ
ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΚΟΥΩ
ΜΆΛΙΣΤΑ ΚΑΠΕΤΑΝΙΕ
ΟΥΥΥΥΥΥΥ*Ηταν το ξυπνητήρι μου. Ναι μου αρέσει πολύ ο Μπομπ σφουγγαρακης ντοντ τζατζ μι.
Σηκώθηκα με το ζόρι από το κρεβάτι και κατευθύνθηκα προς τον κάτω όροφο όπου βρισκόταν η μητέρα μου για να φάμε μαζί πρωινό.
-Καλημέρα αγάπη μου έτοιμη για την πρώτη μέρα στο σχολείο;
-Καθόλου μπορώ να μείνω σπίτι σε παρακαλω.
-Αυτό δεν πρόκειται μικρό σκουλήκι οπότε φάε το τοστ σου και πήγαινε ντύσου μην σε περιμένει πάλι πέντε ώρες ή Μάγια.
-Πφφ καλαα" απάντησα.Αφού έφαγα το τοστ μου πήγα πάνω έκανα ε α ντουζ, έπλυνα το δόντια μου και έβαλα τα ρούχα που είχα διαλέξει από χθες το βράδυ.
Ντιν ντον
Χτυπησε το κουδούνι και λογικά θα ήταν η μαγιά οπότε πήρα την τσάντα μου και κατέβηκα κάτω. Άνοιξα την πόρτα και ήταν όντως η Μάγια.-Καλημέρα" είπε με ένα τεράστιο χαμόγελο η μαγια
-Θα δείξει της απαντησα σχεδόν κατσουφιασμενη.[...]
Μπήκαμε στο σχολείο και πήγαμε να κάτσουμε στο παγκάκι που καθόμαστε πάντα. Όμως το είχε προλάβει μια παρέα αγόριων. Ωπα για μισό αυτός είναι ο Άστον το παιδί που μου έριξε το ποτό στο φόρεμα. Συγνώμη θα είμαστε και στο ίδιο σχολείο τώρα; Δεν θα μπορέσω να τον ανεχτώ.
Ωπα κοιτάει προς το μέρος μου. Ωχ σηκώθηκε και έρχεται προς τα εμάς.
-Είδες τελικά είναι γραφτό να είμαστε μαζί." είπε ο βλαμμένος χαμογελαστά.
-Ναι άστα να πάνε το κάρμα με μισεί πολύ.
-Αφού το ξέρω ότι με θες μην κάνεις την δύσκολη."ειπε και τον χτύπησα στο μπράτσο.
-Αουτς αυτό πόνεσε.
-ΑΧ συγνώμη δεν το ήθελα.
-Καλά θα το θυμάμαι αυτό" είπε αλλά εγώ τον αγνόησα και έκανα νεύμα στην Νάγια να πάμε προς την τάξη αφού σε λιγο το κουδουνι θα χτυπούσε.[...]
Μπήκαμε στην τάξη μας ή Μάγια θα καθόταν με το αγόρι της τον Χρήστο οπότε εγώ θα κάτσω μόνη μου.
Ο βλαμμένος μπήκε στην ταξη και ερχόταν προς τα εμένα. Σκέφτηκα πως αποκλείεται. Α καθόταν μαζί μου αλλά έκανα λάθος. Είχε πολύ θράσος ώστε να κάτσει δίπλα μου και το έκανε.
- Ποιος σου είπε να κάτσεις;" του είπα ενώ σήκωσα το φρύδι μου κοζ αμ ε Μπιτς.
-Δεν χρειάζομαι την πρόσκληση σου.
-Γκρρ σπαστικέ.-Καλημέρα παιδιά εγώ είμαι ο κος Νίκος και φέτος θα σας διδάξω μαθηματικα. Δεν θέλω πολλές ερωτήσεις οποίος μιλάει θα βγαίνει έξω με αποβολή γιατί βαριέμαι να σας ακούω και μισώ την δουλειά μου όποτε σκάστε και καθηστε ήρεμα όσο εγώ θα τρωω το σάντουιτς μου.
-Πω τι μαλακας ειναι αυτος; " είπε Ο Άστον σε εμενα
-Ναι που τον βρήκαν αυτόν καλέ.
-Τελοσπαντων θυμάσαι που σου είπα πως θα το θυμάμαι αυτό που με χτύπησες έξω στο προαύλιο; Ε ακόμα το θυμάμαι και θα πάρω εκδίκηση.
-Ουαου μπράβο έχεις καλή μνήμη και δεν το περίμενα." του απάντησα με ειρωνικό υφακι ενώ αυτό έβαλε το χέρι του στην πλάτη μου και με μια κίνηση μου ξεκουμπωσε τι σουτιέν και έβαλε το χέρι του μέσα από την μπλούζα μου και το τράβηξε. Θυμίστε μου να μην ξανά βάλω στράπλες θα σας είμαι ευγνώμων.
-Είσαι τέλειος ηλιθιος αγόρι μου δώσε μου πίσω το σουτιέν μου."του είπα φανερά εκνευρισμένη.
-Πες μου συγνώμη μπαμπάκα.'' είπε. Τι θράσος θεέ μου.
-Δεν το λέω αυτό παλιό σκουλήκι φέρτο πίσω τώρα.
-Πες αυτό που σου είπα.
-Οχι
-Πες το.
-ΣΥΓΝΏΜΗ ΜΠΑΜΠΆΚΑ ΕΝΤΆΞΕΙ;" είπα σχεδόν τσιριχτα και όλη η τάξη γύρισε και με κοίταξε.-Κοριστι μου είσαι καλά; είπε ο κύριος Νίκος εκνευρισμενος.
-Εμ μπορώ να πάω τουαλέτα.
-Νια σε πέντε λεπτά να είσαι εδώ. '' μου είπε.Όσο έβγαινα από την τάξη έβλεπα τον βλαμμένο τον Άστον να χαζογελαει. Ωωω δεν με ξέρει καλά θα το πληρωσει αυτό που έκανε.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I bet you will fall in love with me
HumorΤελικά ο αστον θα κερδίσει το στοίχημα κάνοντας την Χάνα να τον ερωτευτεί;