Λίγο πριν μπω στις τουαλέτες χτύπησε το κουδούνι ποτέ έκανα όσο πιο γρήγορα μπορούσα για να μη με δει κανείς έτσι.
Προσπαθούσα να βάλω το σουτιέν μου και άκουσα από την δίπλανη τουαλέτα βογγητα. Χριστέ μου σπίτι δεν έχουν; Για μισό αυτή τη φωνή κάπου την ξέρω, είναι ο Αστον. Καλά δεν μου κάνει εντύπωση βασικά αφού το παιδί δεν πάει καλά.
Βγήκα από την τουαλέτα όσο πιο σιγά μπορούσα αλλά το κάρμα με μισεί όπως ξερετε και χτύπησα το πόδι μου στην πόρτα τους.
-Ποιος είναι εκεί;" ρώτησε ο Αστον.
Ναι έλα μου ντε συγνωμη δεν ξέραμε πως πρέπει να πάρουμε την άδεια σου για να μπούμε στις τουαλέτες βρωμιαρικο.
-Εμ κάνεις εγκω καταριστρια ηρτε καταρησει τουαλέτες.
-Μισό κάπου ξέρω αυτή τη φωνή''. Είπε και η πόρτα της τουαλέτας άνοιξε.
-Χάνα τι κάνεις κρυφακους μήπως;
-Πας καλά ανώμαλο σκουλήκι γιατί να θέλω να κρυφακουσω, ήρθα να βάλω το σουτιέν που εσύ μου έβγαλες βλαμμένε.
-Ψεύτρα. Μήπως θες και εσύ έναν γύρο;" είπε και χαμογέλασε πονηρά.
-ΙΟΥ ΑΝΏΜΑΛΕ ΦΎΓΕ ΑΠΌ ΕΔΏ" τσιριξα και μάλλον δεν ήταν ότι πιο σωστό έχω κάνει αφού μπήκε μέσα ο διευθυντής και μας είδε να τσακωνομαστε ενώ ο Αστον ηταν χωρίς μπλούζα. Πόσο πιο χάλια μπορεί να μου πάει αυτή η μέρα;.
-Και οι δύο στο γραφείο μου τωρααα." φώναξε ο διευθυντής και έτσι κάναμε. Ω Αστον σε μισώ αλήθεια.[...]
-Μα κύριε σας λεω πως εγώ δεν έχω καμία ανάμειξη με αυτό το θέμα εγώ πήγα να κάνω την ανάγκη μου και αυτός ο παλιό ηλιθιος βγήκε έξω και άρχισε να μου λέει ότι μαλάκια του κατέβαινε στο μυαλό. Και για πείτε μου τι κάνει τώρα ένα αγόρι στις γυναικείες τουαλετες μου λέτε; Εεε μήπως ήθελε να πάρει μάτι κανένα αθώο κοριτσάκι;
-Χάνα αρχικά μιλά πιο όμορφα και δεύτερον δεν θέλω να ακούσω άλλο τις ασυναρτησίες σας. Η τιμωρία σας είναι να βοηθήσετε στο πάρτυ που θα γίνει σε αύριο και δεν ακούω αντιρρήσεις.
Συμφωνήσαμε και οι δύο αφού δεν μπορούσαμε να πούμε κάτι άλλο και βγήκαμε έξω από το γραφείο του διευθυντή.
-Τι ώρα να έρθω να σε πάρω αύριο;'' είπε ο Αστον.
-Να μην έρθεις καθόλου; Δεν θέλω ούτε να σε βλέπω."απάντησα φανερά εκνευρισμένη.
-Ξέρω πως με θέλεις και στοίχημα πως θα σε κάνω να με ερωτευτείς πολύ σύντομα.
-Πολύ μεγάλη ιδέα έχεις για τον εαυτό σου.. Α το κοιτάξεις αυτό.'' είπα και τον προσπέρασα για να φύγω.
-Καλά αγνόησε με τώρα αλλά δε λίγες μέρες δε θα ξεκολλας από πάνω μου.
-Θα το δούμε αυτόο" είπε φωναχτά όσο εφευγα για να πάω προς την τάξη μου.______________________________________
Γειααα ελπίζω να σας αρέσει η ιστορία μέχρι εδώ. Γράψτε μου στα σχόλια τη γνώμη σας.❤️
VOUS LISEZ
I bet you will fall in love with me
ComédieΤελικά ο αστον θα κερδίσει το στοίχημα κάνοντας την Χάνα να τον ερωτευτεί;