*Ντιν ντον*
Χτύπησε το κουδούνι και με το που το άκουσα κατέβηκα γρήγορα τις σκάλες και άνοιξα βιαστικά την πόρτα. Ω ναι ήταν ο Ντρεικ.-Ντρεεεικ." είπα και έπεσα στην αγκαλιά του.
-Χάνα, ουαου ομόρφυνες,ψηλωσες. Α και μεγάλωσαν και τα βυζια σου μπράβο κολλητή.'' είπε κλείνοντας μου το μάτι και χτυπιντας τον αγκώνα του στο χέρι μου πονηρά. Εγώ τον χτύπησα στο μπράτσο.
-Μου έλειψες ρε βλαμμενο'' του είπα και του τσίμπησα τα μάγουλα. Είχε ωραία μάγουλα δεν φταίω εγώ.Μπήκε μέσα και ανεβήκαμε πάνω στο δωμάτιο μου. Πήρε το σοβαρό του ύφος σαν να είχε κάτι να μου πει. Καθάρισε τον λαιμό του και ξεκίνησε να μιλάει.
-Λοιπόν Χάνα ξέρω πως εχεις καιρό να με δεις και πως έλειψα για μεγάλο χρονικό διάστημα αλλά δεν θα ξανά γίνει. Οι γονείς μου αποφάσισαν ότι είναι καλύτερο για εμένα να μείνω με την γιαγιά μου μέχρι να τακτοποιηθουν με το διαζύγιο τους. Οπότε θα με ανέχεσαι για πολύ καιρό ακόμα.
-Αλήθεια;; Ντρεικ αυτά είναι υπέροχα νέα. Επιτέλους γιατί δεν άντεχα χωρίς εσένα."
Ειπα και τον ξανά αγκάλιασα σφιχτά.-Και λοιπόν για πες μου για αυτόν τον.. Άστον τον είπαμε;" ρώτησε ο Ντρεικ με πονηρό ύφος.
-Ναι Αστον τον λένε και πίστεψε με δεν θες να τον ξερεις πίστεψε με.Του εξήγησα τι είχε γίνει μεταξύ εμένα κα του Αστον και από αυτά που του είπα πίστεψε πως θα τον συμπαθήσει. Μα πως γινεται να είναι αγαπητός σε όλους; Μα όλους;
[...]
Συζητούσαμε για το πως ήταν η Γερμανία και εκείνος μου εξήγησε πως οι Γερμανοί ήταν αρκετά ψυχροί και ότι δεν βρήκε και κανέναν εκεί.
-Άλλος ένας λόγος για να γυρίσω πίσω. Μα σου λέω κάνενας γκομενος όλοι κρυοκωλοι μιλάμε.'' ειπε
*Ντιν ντον*
Χτύπησε το κουδούνι.-Λογικα η μητέρα μου θα είναι, είχε πάει για κάτι ψώνια πάω να ανοίξω, έλα κάτω να την χαιρετίσεις όλο για εσένα ρωτάει. '' είπα και του έκανα νόημα με το χέρι να με ακολουθήσει στον κάτω όροφο.
-Ωραία έρχομαι.Άνοιξα την πόρτα αλλά δεν ήταν η μητέρα μου. Νομιζω πως όλοι μπορούμε να καταλάβουμε ποιος ήταν.
-Τι κάνεις έδω; " του είπα.
-Εγώ τι κάνω εδώ εσύ τι κάνεις εδώ;" απάντησε ο Άστον νευριασμενα.
-Τι εννοείς εδώ μένω;
-Εννοώ ποιος είναι αυτός και γιατί στο διάβολο με κοιτάει έτσι;Γύρισα προς τον Ντρεικ το σαγόνι του ήταν έτοιμο να φτάσει στο πάτωμα, λίγα χιλιοστά ακόμα ήθελε μόνο.
-Ντρεικ χάρηκα'' είπε κάπως πονηρά ο Ντρεικ δίνοντας το χέρι του στον Αστον. Ο Αστον όμως δεν έκανε το ίδιο αντιθέτως τον κοίταξε από πανω μέχρι κάτω και ύστερα από μεγάλη σκέψη ειπε:Ποιος σου μίλησε εσένα, και ποιος στο διάολο είσαι; είπε εχθρικά ο Αστον.
-Αστον αγόρι μου είσαι ηλιθιος; Αυτός είναι ο κολλητός μου ο Ντρεικ και μόλις ήρθε από Γερμανία.Ο Ντρεικ χαμογέλασε κάπως αμήχανα όμως ο Αστον συνέχισε τις βλακειες του.
-Φίλος; φίλος; και γιατί δεν μου έχεις πει για αυτόν ποτέ.
-Γιατι δεν ήξερα ότι πρέπει να πάρω την έγκριση σου για να έχω φίλους. Τώρα σε παρακαλώ ηρέμησε και περνά μέσα να κάνουμε πως αυτό ποτέ δεν έγινε και να γνωριστούμε καλύτερα.-Ωραία, ωραία θα μπω μέσα ας κάτσουμε σαν παρεούλα λοιπόν. '' είπε ειρωνικά ο Αστον όσο έμπαινε εγώ στριφογυρισα τα μάτια μου και έκλεισα την πόρτα.
Τι έγινε Αστονουκο; ζηλεύουμε; Παρτο τώρα σαρεσε; Ποια θα νικήσει το στοίχημα; Ω ναι εγωω.
______________________________________
Γειά σααας!
Αυτός είναι ο Ντρεικ:Εσεις οι 2-3 αναγνώστες αυτού του βιβλίου, ελπίζω να το απολαμβάνετε και να σας αρέσει. Γράψτε μου στα σχόλια αν είναι ωραια η ιστορία μου και αν ναι πατήστε και το αστεράκι⭐
Ελπίζω να απολαμβάνετε το καλοκαίρι σας❤️🍉
Γράψτε μου στα σχόλια που έχετε παει διακοπές. ❤️
VOUS LISEZ
I bet you will fall in love with me
ComédieΤελικά ο αστον θα κερδίσει το στοίχημα κάνοντας την Χάνα να τον ερωτευτεί;