8. Προβλεπεται Μεγάλη Νύχτα;

28 5 7
                                    

Καθησαμε στο σαλόνι, εγώ έκατσα δίπλα στον Ντρεικ και ο Αστον έκατσε απέναντι μας. Μπορούσα να διακρίνω τον Ντρεικ να κοιτάει τον Αστον ενώ στριφογυριζε την τσίχλα του γύρω από το δάχτυλο του μασωντας της όπως αυτές οι χαζό γκόμενές στις ταινίες όταν βλέπουν κάποιον σαν λυγουρια και έτσι τον σκουντησα για να σταματήσει.

Με κοιταξε ενοχλημένος αλλά αυτο δεν κράτησε πολύ αφού ο Αστον ξεροβηξε κοιτάζοντας μας. Γυρίσαμε προς το μέρος του και οι δύο.

Μην χάσει ο Ντρεικ.

-Ωραία αφού κάτσαμε. Ποιος στο διάβολο είναι αυτός; " είπε ο Αστον φανερά ενοχλημένος.

-Ντρεικ, χάρηκα." είπε ο Ντρεικ δίνοντας το χέρι του στον Αστον για να κάνουν χειραψία όμως ο Αστον, δεν έδωσε πίσω το χέρι του.

-Ε αυτός είναι ο κολλητός μου ο Ντρεικ, κάνουμε παρέα από πολλοί μικροί και ήρθε πριν λίγο από Γερμανία και προσπαθεί να περάσει λίγο χρόνο μαζί μου αλλά κάποιος ενοχλητικός τύπος ήρθε και άρχιζε να φωναζει σαν υστερικο χωρίς λόγο." είπα κοιτάζοντας απειλητικά τον Αστον.

-Μην την ακούς καθόλου ενοχλητικός δεν είσαι."ειπε ο Ντρεικ και δάγκωσε το κάτω χειλος του. Κι άλλη αγκωνιά από εμένα.

-Να είδες ο Ντρεικ με συμπάθησε βλαμμένη." είπε ο Άστον και κατσουφιασε.
-Σε συμπάθησα, σε συμπάθησα και με το παραπάνω. "απάντησε ο Ντρεικ

*φεις παλμ*

-Λοιπόν Αστον τι ήθελες και ήρθες εδώ; "τον ρώτησα.
-Εγώ ηθελα να σου πω πως σήμερα κάνω πάρτι και  είσαι καλεσμένη. Φέρε και τον Ντέρεκ αν θες.
-Ντρεικ, αγόρι μου, Ντρεικ. "τον διόρθωσε ο Ντρεικ ενοχλημενος.
-Ναι ό,τι πεις. Τέλος πάντων στις 11 να είσαστε εκεί. Θα περιμένω.
-Θα δούμε μπορεί να μη-
-Φυσικά και θα έρθουμε καλέ μου" με διέκοψε ο Ντρεικ.

Ο Αστον πήγε προς την πόρτα για να φύγει.

-Α και να σου πω Χάνα βάλε τα εσώρουχα που μου αρέσουν" είπε και μου έκλεισε το μάτι.
-ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΛΕΣ; ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΣΩΡΟΥΧΑ ΕΧΩ ΑΝΩΜΑΛΕ;" Είπα και του πέταξα ένα μαξιλάρι αλλά δυστυχώς δεν πρόλαβα και έπεσε πάνω στην πόρτα.

Ω γκοντ πάρτι στου Αστον. Προβλέπεται μεγάλη νύχτα και σήμερα.

I bet you will fall in love with me Où les histoires vivent. Découvrez maintenant