9. Μπορεί Να Γίνει Χειρότερο;

20 3 11
                                    

-Μπράβο Ντρεικ πολύ έξυπνη Ι ιδέα σου να αομε σήμερα στο πάρτι υπάρχει ένα μικρό μιρκο ναα τόσο δα προβληματάκι. ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΒΆΛΩ ΜΟΥ ΛΕΣ; ΓΙΑΤΊ ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΆΜΕ ΣΤΟ ΠΆΡΤΥ ΤΟΥ ΒΛΑΜΜΕΝΟΥ;

-Συγνώμη που ρωτάω αλλά υπάρχει κάποιος που μπορεί να πει όχι σε αυτή την όμορφη ακαταμάχητη φατσουλα;

-Ναι για να σκεφτώ, ΕΓΏ;"του απάντησα νευριασμενα πατώντας του ένα μαξιλάρι στο κεφάλι.

-Εσύ είσαι ηλιθια για αυτό. Καλέ το αγόρι λιώνει για εσένα και εσυ τον βασανίζεις.

-Τι μαλακιες είναι αυτές που λες Ντρεικ; Δεν με θέλει και δεν τον θέλω, λοιπον, δεν θα πάμε στο πάρτυ δεν έχω τι να βάλω και έχει μαραθώνιο Ντρεικ εντ Τζός δεν μπορώ να το χάσω. Δεν γίνεται.

-Ναι ωραία κλείσε το στόμα σου. Θα σου βρω εγώ ρούχα και θα τα βάλεις χωρίς να ακούσω κουβέντα. Άκουσες τι είπα; Κουβένταν σήκω τώρα και σκασε.

-Το ξέρεις ότι σε μισώ έτσι.
-Ναι αγάπη μου τα αισθήματα είναι αμοιβαία.

[....]

-ΕΓΏ ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΤΚ ΒΆΖΩ ΦΑΊΝΕΤΑΙ Ο ΜΙΣΟΣ ΜΟΥ ΚΩΛΟΣ. ' είπα τραβώντας το βρακι (ο Θεός να το κάνει) που με έβαλε ο Ντρεικ να φορέσω για να ενθουσίασε τον βλαμμένο

-ΣΟΥ ΚΆΘΕΤΑΙ ΤΈΛΕΙΑ, ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑΜΆΤΑ ΕΠΙΤΕΚΟΥΣ ΝΑ ΤΡΑΒΑΣ ΤΚ ΒΡΑΚΙ ΣΙΥ ΕΛΕΟΣ. ΠΆΡΕ ΑΥΤΆ ΤΑ ΤΑΚΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΦΟΡΆ ΤΑ.

-Ω Έλα τώρα τακούνια;

-Ναι βαλτα τώρα είπα.

Αφού φόρεσα τα παπούτσια και βαφτηκα κατεβήκαμε, μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε για το σπίτι του Αστον.

Φυσικά και θυμόμουν τον δρόμο δεν ξεχνιέται.

Φτάσαμε σπίτι του βλαμμένου η μάλλον βίλα. Φυσικά και ήταν τεράστιο το σπίτι. Το πάρτι γινόταν στον κήπο του έτσι πήγαμε εκεί.

Μας είδε και ήρθε προς το μέρος μας.

-Βλέπω μας έκανες την τιμή. Δεν μπορείς να μου αντισταθείς και το ξέρω. 'είπε πιάνοντας μου το πηγούνι.

-Ναι αναγκαστικά ήρθα. Πάρε το κουλό σου τώρα από πάνω μου.' είπα τραβοντας το χέρι του από το πρόσωπο μου.

-Χμ ποτε έγινες τόσο αγρια,μαρεσει κράτα το.

-Ω γκοντ ελα Ντρεικ πάμε να βάλουμε ένα ποτο.' είπα τραβοντας τον από το χέρι.

-Γειά σου όμορφε θα τα ξαναπούμε. ' είπε ο Ντρεικ στον Αστον κλείνοντας του πονηρά.

Ω Θεέ μου μπορεί να γίνει χειρότερο;

I bet you will fall in love with me Donde viven las historias. Descúbrelo ahora