I

76 1 0
                                    

La professora ens acabava de donar les notes i em vaig fer una lleugera miradeta amb amb la Mònica, la noia amb qui ara estem d'aquell rotllo que mai se sap que tenim si estem liats, enamorats o simplement estem per passar el temps, total que amb aquella mirada tímida m'estava dient d'anar a dinar junts, jo ja ho sabia. Em vaig acomiadar de la meva colla i de la professora donant-li les gràcies.
Mentre li donava la mà a la Mònica en Xavier el professor de mates em diu amb una rialla d'orella a orella: ja l'has convidada a dinar, que bé que t'ho montes tiu.
Em vaig quedar totalment sorprès en quin moment un professor li pot dir això a un alumne, vaig ignorar el comentari i vaig seguir parlant amb la Mònica, em va dir que volia anar a dinar un entrepà així barat que no portava massa diners i que tenia gana, vam anar al frankfurt de sota l'insti.
Al sortir del frankfurt ens va arribar un missatge pel grup de la classe deia així: "farra guarra a casa en Miki, tots convidats no hi falteu". Vaig flipar, ara que ja havíem acabat l'insti els haig de tornar a veure a aquella colla d'impresentables? Quina mandra!
Ens vam mirar vaig fer un suspir però ella em va insistir d'anar i jo, devant de la seva mirada tant seva tant tendre, com li havia de dir que no...
Abans però em va dir, que tenia casa sola tota la tarda, que si m'hi volia passsar a mirar una pelicula, me'n vaig riure a la seva cara, mencanta quan es fa la nena bona.
Un cop al seu portal li vaig fer una palmadeta al cul molt suau, va riure. Estàvem a l'ascensor i em va agafar del paquet i em va dir avui fliparàs, jo em vaig posar a dos cents per hora, em va menjar la boca com mai i aleshores es va obrir la porta, era la seva veïna l'Antonieta ja ens l'havíem trobat altres vegades vam esclatar a riure, molt fort, massa. La pobre dona no sabia on ficar-se.
Vam arribar a casa seva, i un allau d'emocions em va transcórrer totes les parts del meu cos, ja hi havia estat a casa seva, però tant hi feia tot era tant estrany per mi... Total q la vaig agafar per la cintura i li vaig fer un petó suau i delicat, ella em va mirar amb cara de voler jugar em va agafar de la mà i se'm va emportar a l'habitació, allà em va emputxar cap al seu llit i es va posar sobre meu i em va tornar a menjar la boca, em va fer molts petons, va baixar al coll i feia els petons cada cop mes suaus i amb mes intenció.
Va anar baixant em va treure la samarreta delicadament, ara era jo qui la besava amb una suavitat impecable.
La cosa va anar pujant de to, m'estva agradant.
M'agafa una mà me la posa sobre el seu pit, mentre l'agafo de les seves natges i la pujo cap a mi.
Tot va ser molt bonic, i em va agradar, ja que no teníem pressa.
Més tard vaig marxar cap a casa a arreglar-me per la festa.

Aquell estiuWhere stories live. Discover now