Em vaig llevar i vaig anar a esmorzar, li vaig explicar a l'àvia les novetats i li vaig ensenyar les fotos, es va riure una mica de mi... Enfi, li vaig dir a la Carla si volia treure els gossos aquell mati em va dir que d'acord, vam anar a passejar pels conreus del voltant, una volta molt planera i molt bonica, com que al poble refresca, no vam tenir massa calor, vam parlar una mica de tot, de que feia jo al poble, com es la meva vida i com és la seva, vam parlar sobre hobbies i em va agradar molt una cosa, era una súper compromesa socialment, el seu pare era un polític d'un partit de dretes, però ella em va dir que es discutia cada dos per tres amb ell sobre aquests temes, i que li feia molta ràbia els comentaris masclistes i homòfobs que deixava anar, que ahir no va poder sortir per una discussió amb ell, és a dir, bon rotllo amb el seu pare... No.
Em va semblar una noia súper interessant, vam estar discutint una estona sobre política, però va estar entretingut, de veritat que això de que fos una noia tan implicada em va enamorar del tot, quan marxava, la vaig acompanyar a casa tot i que em
va insistir en que no calia.
Quan era devant de la porta, es va girar i em va fer un petó, a la galta rossant llavi. I em va dir adéu, ja ens veurem... I jo si, cap problema. Quin petó, quins llavis, quins cabells, quins ulls, quin cos, quines cames, quina ment, quina simpatia. Quin tot!
Me'n vaig anar a casa pensant que coi volia dir aquell petó, vaig pensar molt i no vaig saber treure l'entrellat d'aquella situació, normalment les noies, amb mi, son mes directes, mes clares. La veritat és que em va desconcertar molt.
Vaig arribar a casa i el dinar estava preparat, la meva àvia em va preguntar, però no tenia ganes de explicar, no tenia gana els hi vaig dir i me'n vaig anar a la meva habitació a escoltar música.
Estava al meu món quan de sobte un noi que havia conegut el dia anterior em va enviar un missatge. Em preguntava que que feia aquella nit, li vaig explicar que res.
I em van dir que tornaven a sortir aquest cop menys relaxat, mes festa, a casa d'un d'ells. No m'ho vaig pensar dos cops i vaig acceptar al moment.
Em feia il•lusió anar, avui que en principi a la Carla la deixaven sortir avui era el dia D.
Vaig esperar impacient l'hora de sortir, estava molt nerviós.
YOU ARE READING
Aquell estiu
Teen Fictionuna història escrita amb català, és la meva primer així que espero que em perdoneu. Parla d'un noi, amb moltes ganes d'experimentar i viure noves aventures. També haig de dir que escric el que em ve al cap així que un resum així abans d'acabar és di...