*Calum szemszöge*
"És mi lenne az?"kérdezte Hope, de tudtam, hogy ő már tudja csak nem akarta még felfedni magát.
"Barátnőm lett a neve Sarah, 18 éves és nagyon bele vagyok esve már egy hete"hadartam el amilyen gyorsan csak lehet. Mindenki a kocsiban a szájával o alakot formálva nézett rám kivéve Hopeot, ő csak egy büszke vigyorral ajándékozott meg.
"Tudtam, hogy el tudod mondani!"tapsikolt Hope.
"TE EZT MINDVÉGIG TUDTAD?!"kérdezte idegesen Michael, aki eddig alig szólalt meg.
"Nyugi van én is csak tegnap tudtam meg, én akartam, hogy mondja el nektek, mert magától csak akkor mondaná el, hogy barátnője van, ha már összeházasodtak!"háborodott fel Hope .Valami jobb fogadtatásra számítottam a "nagy bejelentésem"után nem arra, hogy mindenki síri csendben bámul maga elé.
"Most mivan?"kérdeztem alig hallhatóan.
"Enyhén szólva nem erre a bejelentésre vártak."súgott vissza Hope.Mivel eddig soha nem volt komoly barátnőm nem tudom , hogy kell elmondani a barátaimnak meg amúgy is csak egy északás kalandjaim voltak.
"Megjöttüünk"mondta Luke akinek nem tűnt fel annyira, hogy most ki milyen kedvében van ő tovább mosolygott. Ha eddig nem mondtam volna a bandából Lukekal vagyok szerintem a legjobb kapcsolatban, egyedül ő nem nézett rám olyan furán amikor azt mondtam, hogy csajom van.
~~~
"Most is van egy bejelentésem"mondtam ,hogy oldjam a hangulatot egy kicsit.
"És mi lenne az?"vágott hozzám egy párnát Ash.
"Rendeljünk pizzát, ha Hope nem szeretne velem főzni"tettettem a megsértődöttet Hopenak, de persze mindketten tudjuk, hogy semmi kedvünk főzni mivel hulla fáradtak vagyunk este 10-kor.
"Hülye."ennyire tellik "visszavágnia".
~~~
"Valaki csenget"mondta Michael, mivel mindannyian a kanapén punnyadtunk.
"Nem mondod"sétáltam az ajtóhoz, hogy kinyissam.
"Szia, köszi a pizzát..."de mikor kinyitottam az ajtót nem a pizzafutár állt előttem...omg csak most ne még túl korai lenne.
"Szia Calum gondoltam meglátogatlak, ugye nem zavarok?"kérdezte tőlem Sarah a gyönyörű mosolyával aminek én nem tudok ellenállni.
"Ööö...szia nem dehogy gyere be"de mikor utat engedtem neki befelé ő kihúzott a házból és nekidöntött a falnak.
"Azt hiszed, hogy a kis hülye barátaiddal akarok lenni? Hát rosszul hiszed, mert mi most elmegyünk kettesben a lakásomba!"miaszar mit akar ez tőlem?
"Ne ráncigálj már, most mi bajod van?"kérdeztem, és simán kirángattam a kezem a szorításából.
"Semmi csak annyira kívánlaak"most vettem észre, hogy bűzlik az alkohol szagától ahogy közelebb hajolt egy 'csókért' de nem viszonoztam.
"Jolvan most szépen hazasétálsz és alukálsz oké? Vagy inkább elkísérlek"mondtam.
~~~
*Hope szemszöge*
Nem tudom hova tűnt Cal, de nincs sok jó sejtésem.
"Calum?"kérdezi Michael es kimegy a nyitva hagyott ajtón, de nem lát senkit.Gyorsan tárcsázom a keresett fiút, de szomorúan hallom a konyhából a csengőhangját, mivel itthagyta.
'Huh bocs itt vagyok, csak öhm...nem hozták ide a pizzát és öhm...elmentem érte"sietett be a szobájába Cal, de szerintem nem csak nekem tűnt fel, hogy valami más történt.
"És akkor hol a pizza?"
YOU ARE READING
No more problem➳ c.h.
Fanfiction'Szerelem első látásra.' Ez egy marha nagy baromság.