5.rész

375 29 0
                                    

*Calum szemszöge*
Este van. Még mindig a csók jár az eszembe. Nem bírok aludni. Furán jött ki ez az egész, még én sem értem mit érzek. Valami hangot hallok az ajtónál és nagyon halkan valaki lenyomja a kilincsemet. Hope.
"Calum?" suttogja. Megvan, azt tettetem, hogy alszom. Megáll az ágyam előtt, szerintem kicsit gondolkodik, és befekszik mellém. Átölel, és hallom, hogy szipog és valamit motyog valami olyasmiről, hogy mindent elrontott.
"....Calum jó lenne, ha hallanád,mert ezt nem fogom neked elmondani amikor ébren vagy" sírt. Felhajolt az arcomhoz, és egy lágy csókot lehelt a számra. Visszacsókoltam. Ez az érzés a legszebb.
"Te...?" remegett a hangja.
"Cshh" és elaludtunk. Nem szeretem, ha egy lány egy fiú miatt sír. Ezt elcsesztem. Nagyon.
*Hope szemszöge*
Reggel 6:00. Nem bírtam aludni szinte semmit. Tegnap beszéltem Nash-sel és megmondtam neki a teljes igazságot. Végleg vége. Ennyi volt. Nem bocsájtott meg, még 2. esélyt sem adott. De hát ez már a múlt, próbálok felejteni. Visszatérve a jelenbe, szegény Calum. Egész este forgolódtam. Óvatostan lehámoztam magamról a még alvó kisfiút, és egyből felvidított az össze-vissza álló haja, meg ahogy mosolyog valamin. Konkrétan most eszméltem fel, hogy egy szál alsóba aludt. Nem tudtam levenni a szemem a kidolgozott felsőtestéről.
"Látom elvagy" szólalt meg még csukott szemmel Cal egy lusta mosollyal. Upsz.
Inkább lefutottam a konyhába. El is felejtettem a többieket, persze Jess már nálunk tanyázott.
"Jó volt az éjszakád?" kérdezte Michael. Michaelről jut eszmbe, hogy nem mentünk el a buliba. Jajj.
"Nem volt semmi csak beszélgettünk" hadartam.
"Aha és amikor benyitottam és hát öhm elég közel voltatok egymáshoz?" szált be a beszélgetésbe Jess.
"Amúgy miért nem szóltál, hogy menjünk a buliba?" próbáltam terelni a témát.
"Nem akartam zavarni" kuncogott a barátnőm.
"Jóreggelt" jött le Ash az emeletről az 'alvó ruhájába'. Jess mint minden nap ma is nyálcsorgatva nézte minden lépését, de most Ash is észrevette.
"Tudom, hogy imádnivaló testem van, de te se panaszkodhatsz"kacsintott Jessre a bátyám, majd elment kávét csinálni magának. Jess feje szó szerint paradicsom piros színűre váltott. Ebből lesz valami.
~~~
*Jess szemszöge*
Te jó isten! Még mindig a reggel járt az eszemben.
"Látom egy másik világban jársz" ivott bele a mango-s starbucksjába Hope.
"Bocs nem figyeltem. Mi?"
"Jézusom. Nézd ki van ott" suttogott Hope. Nem olyan észrevehetően hátrafordultam és ott állt Ash régi barátnője Lilly. Felénk közeledett. Vagyis inkább felém nagyon mérges fejjel. De mit csináltam? Nekem kéne rá mérgesnek lenni, mivel megcsalta a jövő beli férjemet.
"Sziasztok, vagyis szia Hope." áhh köszönni sem akar nekem. Imádom őt. Hopeval összenéztünk, és én már ki is találtam egy tervet. Kicsit közelebb húzódtam Lilly-hez meg a tűzforró kávéjához (nem érten miért iszik 40 fokos melegbe forró kávét) és 'véletlenül' meglöktem az italát és az egész ráborult a pólójára.
"Uhh bocsi véletlen volt, de nekünk most mennünk kell. Jó takarítást" húztunk ki a starbucks-ból.
"Tudtam, hogy valami hülyeséget fogsz csinálni, de erre nem gondoltam" röhögött Hope.
"Megérdemli" nevettem együtt a barátnőmmel.

No more problem➳ c.h.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora