6.rész

405 30 5
                                    

*Hope szemszöge*
"Emberek bazinagy ötletem van!" ordított fel Luke a döglésből.
"Hallgatjuk" mondtam unottan a 'bazinagy' ötletre.
"Menjünk le a partra."ugrándozott, mint egy kislány.
"Jujj okéé" állt fel Jess is és már ketten ugándoztak. Éljen a 'legyünk egy napra ovisok' kampány.
"Nekem nyolc." mondta Michael.
"Felőlem. Amúgy Calum?" kérdeztem, de amikor eszembe jutott a tegnap este egyből lejebb vettem a hangom. Még nem is mondtam el senkinek.
"Hiányolod?" kérdezte visszafojtott mosollyal Jess.
"Nem öö csak kérdeztem."tereltem a szót.
"Naaa most kit érdekel Cal menjünk máár" nyávogott Michael is. Bővült az ovisok csoportja.
"Oké csak ne legyetek ilyen ovis pisisek" mentem fel, hogy lehozzam a fürdőruhám.
"Áljunk csak meg kisasszony." emelte fel a mutató ujját a barátnőm, mint valami szülő. Jaj ilyenkor van az, hogy ő választja az ÉN ruhámat, és nem engedi, hogy válasszak.
"Jó gyere" adtam meg magam. Természetesen tapsikolt, maradt az ovis 'kampányban'.
"Nem, fúj, blah, nem, neked csak fekete fürőruháid vannak?" háborodott fel.
"Csak ezek állnak jól"durciztam.
"Ohh akkor jó lesz ez" dobott oda egy darabot Jess, és kisietett a szobámból. Éppen kicsatoltam a melltartóm amikor valaki benyitott. És még nem is zavarta azt a valakit hogy éppen öltözöm. Konkrétan belenyomtam magam szó szerint az ágyba hassal. Calum állt előttem akkorára kerekedett szemekkel, mint egy fánk. Fura lenne Calum fánkokkal a szemén. Egy idióta vagyok.
"Csak a fürdőruhámért jöttem, de ez annál érdekesebb. Nem állsz fel?" tudta, hogy most a világ legcikibb helyzetébe hozott.
"Nincs az az isten aki innen felállít" mondtam az ágyba fúrva az egyre vöröslő fejem.
"GYERTEKMÁR VAGY AKKOR MI ELINDULUNK" ordított fel Jess.
"Ezt megúsztad"mondta Cal és kihúzott a szobámból. Huh. Fényebességgel felvettem a fürőruhám felkaptam a cuccaimat és lefutottam a lépcsőn.
"Na végre." fújtatott Michael. Elengedtem a fülem mellett Michaelt és kisétáltunk mindannyian az utcára. Fürdőruhában. Mivel szinte a parton volt a közös lakás sétálva indultunk el. Az emberek csak azt látták, hogy egy csapat idióta tinédzser ordibál és röhög az utcán. Vájunk csak. Mi már majdnem felőttek vagyunk, de úgy viselkedünk, mint a 14 évesek. Vagyis inkább a fiúk.
"Valami annyira fura" állt meg a röhögésben Luke, és mindenki átválltott a gondolkozó fejére. A rajongók. Róluk megfeledkeztünk.
"Francba." mondtam először én amikor egy csapat tinilány elkezdett felénk mutogatni sikítozva, és így elég sok ember figyelmét felkeltettük.Nanemár.
"Tudom mi a gond" mondta Jess bölcsen. Még nem fogta fel, hogy a fél világ ismeri a fiúkat. Okos.
"Nem hoztam a fürdőrucim." jelentette ki.
"Ez borzalmas" mondta Calum szarkaztikusan. De csak ő szólta le,mert mindenki azon agyalt, hogy hogy húzzon el innen a leggyorsabban a francba.
"Szerintem vegyétek ezt fel a fejetekre" adtam oda a törölközőket nekik. De a lánycsapat elkezdett felénk jönni, mint egy tehéncsorda. Hát szó szerint úgy néztek ki, mint a tehenek. Olyan kedves vagyok.
"JÉZUSOM EZ ITT A 5 SECONDS OF SUMMER EZT NEM HISZEM EL! LUKE LEGYÉL A FÉRJEEEM" mondta az egyik tehénlány. Tény, hogy nem szeretem az ilyen rajongókat. Nagyon nem.
"Bocs már van barátnőm" vágta rá Luke és átkarolta a derekam. Ez már megszokás amikor valamelyik fiúra rátapad egy csajszi én leszek az állbarátnő, ezértnem lepődtem meg. De olyan fura volt, hogy Calum úgy nézte Lukeot, mintha fegyvert tartana rám. Még nem is kérdezte meg, hogy legyek a barátnője, de nem is vártam el tőle. Az még korai lenne nekem.
"Csak hogy tudd te kis ribanc téged soha sem fog úgy szeretni Luke, mint minket fanokat" na most húzta fel az agyam ez a kis agyon festett viziló.
"Szerintem menjünk" mondta Jess nekem.
"Te nem vagy igazi fan, ha ezt mondod a barátnőmre" és elhúzott minket az egyre nagyobb tömegből amikor megjelentek már a riporterek is a kamerákkal. Utálom, ha ez van. És még követett minket az embercsorda amikor már futottunk. Hirtelen Michael berántott minket egy sikátor szerűségbe ahol nem vettek minket észre.
"Miért követnek minket az emberek? Meg akarnak minket ölni?" suttogta Jess. Calum visszafojtott röhögéssel nézte a földtet, Ashton az arcába röhögött, Michael pedig az orrnyergét masszírozta. Az én barátnőm.
"Tudod Jess a fiúk világsztárok, és minkenki meg szeretné őket ismerni" mondtam neki el szinte minden héten amikor letámadnak az emberek.
"Jaa tényleg" eszmélt fel Jess.
"URAMISTEN ÉN MÁR ALUDTAM EGY ÁGYBA ASHTON IRWINNEL" ordította fel Jess és ugrándozni kezdtett.
~visszaemlékezés~
*Jess szemszöge*
"Felelsz vagy mersz Jess?" kérdezte Calum tőlem.
"Merek, ez nem kérdés"
"Aludj ma Ash-sel egy ágyba" bökte ki. Majdnem elájultam, és félélnken néztem Ashre. Akit nem nagyon zavart a kérés.
"Felőlem akár rám is mászhat" röhögött Ash. Jézus.
~visszaemlékezés vége~
*Hope szemszöge*
"Akkor inkább menjünk le este a partra." sétáltunk vissza szomorúan a házhoz.
"Ijj okéé" örömtáncolt Luke. És a többi fiú is elkezdett táncolni amiből az lett, hogy Calum énekelt valami ovis dalt a többiek meg rázták a seggüket meg hastáncoltak, khmkhm mint valami clubba járó k*rvák. Olyan agyatlanok. Hazaértünk és annyira hiányoltam valamit. Vagy inkább valakit. Calum. Azt se tudom, hogy most mi van közöttünk.
"Hello figyelj beszélhetnénk?" nézett be a szobámba pont az említett személy.
"Persze gyere" mondtam. Tudom, hogy rólunk akar beszélni.
"Hát azon agyaltam, hogy...nem tudom... hogy izé hát tudod" értelmes beszélgetés. Mielőtt még válaszolni tudtam volna a tartalmas mondanivalójára egy sikoltást és puffanásokat hallottam a folyosóról. Egyből kirohantam a szobából mögöttem Calummal és a többi szobából is mindenki kijött.
"Áu" hallottam meg a lépcső aljáról Jesst. Francba. Leszaladtunk a lépcsőn, és Jess összekuporodott testét láttuk a földön. Ashton egyből felvette az ölébe és Jess lecsukta a szemét. Mindenhol lila foltok voltak a lábán és a feje vérzett. Nagyon vérzett. Jézusom.
"Jess? Jess válaszolj már... Hívjátok már a rohadt mentőket" mondta idegesen Ash. Jól láttam azt a könycseppet az arcán?

Hát itt lenne az új rész ami szerintem nem lett valami jó, de remélem nektek tetszett♥️ nagyon sokat jelent nekem, ha voteoltok vagy komiztok és a negatív kritikát is elfogadom
Lav foreva Csengee😍

No more problem➳ c.h.Onde histórias criam vida. Descubra agora