Marinette
Éppen az iskola bejáratánál várok,hogy elinduljunk a főtérre,az egész osztállyal együtt. Szerencsére nem késtem,csupán 3 percet.
Mindenki ott állt,időben kivéve egy embert. Adrien.Ő nem volt ott.
De ezekben a pillanatokban,amiket ő most átél,senki se gondolná olyanra hogy valahova időre várják őt.-Tanárnő!Miért nem indulunk?Most mire várunk?Kérdezte értetlenkedve a legjobb barátnőm.
Elfogunk késni.A lapon az volt,hogy a Katicáról és Macskáról készült bronz szobrot megnézzük és ott lesz az az ember is ,aki készítette ezt a műemléket.Akit mint tudjuk gonosszá tettek.Lehet Párizs szuperhősei is ott lesznek!Akár még egy interjúra is elkaphatom őket.Hihetetlen jót tenne most a blogomnak.Szerintem induljunk!
-Teljes jogos a kérdésed Alya!Azért nem megyünk mert Adrien még nem érkezett meg.Pedig azt mondta nekem,hogy jönni fog,úgyhogy biztos mindjárt itt lesz.-Nyugtatta meg Mis.Bustier Alyát.
Valaki tudja esetleg Adrien telefonszámát ?Felhívhatnánk,hogy hol van már.
-Tanárnő!Mi úgy beszéltük meg vele,hogy 4 óra előtt ,10 perccel találkozunk a házuk előtt.Én oda is mentem,de nem volt ott senki,így eljöttem és úgy voltam vele,hogy idejövök és itt megvárom őt.-Mondja Ninó
De megvan a telefonszáma,úgyhogy felhívom.
Adrien nem veszi fel a telefonját,mert az a táskájában van,ami pedig a szobájában van ledobva a földre.De ha nála is lenne,akkor se venné fel ezekben a percekben.Fontosabb dolga van.
-Nem veszi fel.Elmehetek esetleg a házukhoz?Lehet hogy még mindig ott van és vár rám,de nem érti hogy hol vagyok.-ajánlom fel a lehetőséget.
-Igazad van!Akkor sétálj oda a hozzájuk!Az első program ahova megyünk az a könnyűzenei előadás lesz a Parlament előtt.Oda gyertek ha megvan Adrien!-Tájékoztatom őt.Megbízom benne.El merem őt engedni.Nem lesz semmi rossz.
-Esetleg én is elmehetnénk Ninóval?-Kérdezem szégyenlősen.Csak részt akarok venni mindenben,ami Adrient segíti.Annyit akarok vele lenni,amennyit csak tudok.Ő az egyik legfontosabb ember az életemben.Azt akarom csak,hogy jó legyen neki.
-Dupain Cheing!Látom már megint az én Adrienemmel akarsz együtt lenni,ha már az iskolában ez nem jön össze neked soha. -Szólal meg Cholèis. Alap járaton nem szeretem annyira,de szerencsére ismerem személyesen is a jobb énjét,amikor Queen B.-Nem értem hogy miért kell Ninónak kísérő. Nem fogják elrabolni az űrlények. Amúgy is Katica majd megmenti őt ha valami baj történne,mint mindig.Meglóbálja a haját,mert reménykedett,ha baj lenne,akkor neki odaadnám a talizmánját és együtt legyőznénk a gonoszt.
-Kicsit nevetek magamban,hogyha baj lenne azért kéne Ninóval mennem,mert én vagyok Katica és megtudnám menteni őt.Bár nem hinném,hogy történne bármi rossz.Nem is igaz.Szoktam együtt lenni Adriennel.Ott van az Ultimate Mega Strike 3 versenyre való felkészülés a szobámban,akkor jégpályán való korcsolyázás,mozizás,vívó edzésem,meg a viaszmúzeumban a dajkáskodás,igaz ott telibe elmondtam neki hogy megőrülök érte,de aztán szépen mentettem,meg még csomó más program volt,és remélem lesz is még.
YOU ARE READING
Miraculous:Chat Blanc
FanfictionChat Blanc... Erről a történésről lesz szó ebben a novellámba.A történttel előtt,közben és utáni eseményekről lesz itt szó.Tele izgalommal és kalanddal és persze a szerelem se maradhat ki.Hogyan változik meg a szerelmes pár élete,ezen napon után.Ha...