Chat Blanc

374 20 5
                                    

Fekete Macska

Sétálok csak a fények felé.A lépteim halkak és könnyedek,de mégis cseng tőle ez a hely.Az kezemet ökölbe szorítva haladok.Kicsit olyan régies,pince szag van ide lent.A fejem az fáj,gondolom ettől a hosszú lifttől,meg a sok stressztől. Ideges és nyugodt vagyok egyszerre.Már Plagg sincsen velem ,hogy segítsen, nekem jó döntéseket hozni.Mielőtt átváltoztam volna,mondott valamit.Hogy itt van Halálfej az apám.Arra nem is gondoltam hogy hogyan magyarázom meg neki azt,hogy hogyan találtam meg őt itt.És mi van akkor ha nem tudok győzni felette.Ha ő erősebb lesz mint én...Mi van akkor ha elveszi a gyűrűmet.Akkor ő félig nyerne.Felvenné a talizmánomat és szolgájává tenné Plagget.Ha 2 talizmánja lenne egyszerre.Ugye a Macska és a Pillangó.Akkor 2x erősebb is lenne.De lehet hogy 3x is,mert a Macska és a Katica talizmán a legerősebb.Letudná győzni az én kis Bogárkámat is.Lehet hogy bántaná is őt.Azt nem bírnám megbocsátani magamnak ha bármi baja esne az Úrnőmnek,az én kis Bogárkámnak.
Ez a mondat csengett végig az elmémen amíg oda nem értem.Próbálok pozitív maradni,és úgy viselkedni mint Fekete Macska.


-Hallom hogy jön.Már itt van közel az én fiam.


-Meglátok egy alakot hátulról.Viszonylag olyan magas,mint Halálfej.Tudom mert,1x már harcoltam vele személyesen is.De neki lilás volt a ruhája.De ennek az embernek piros a nadrágja és fehér felsője van.Ez nem Halálfej.De akkor meg kicsoda?!Olyan is mérős nekem ez az összeállítás.H!De hát ez az apám.Basszus ne!Akkor még nem változott át.De már biztos hallja hogy jövök.Innen már nincsen kiút.


-Adrien!Mit keresel te mégis itt?-Kérdezem tőle kedvesen.Biztos vagyok benne,hogy ő az.Elszállt belőlem minden harag.Lelazulok és a kezeimet is leengedem .Mi van,ha megtudja az igazságot.Ha rájön az igazságra,az anyjával kapcsolatosan.Legalább nem kéne nekem,vele szemben hazudnom.De ő fel se tudná dolgozni azt hogy az anyja nincsen többé.


-Apa?Te jó ég!Adrien!Mit csinálsz?!Miért mondtad azt hogy apa?Ezzel most lelepleződtél előtte.Teljesen feleslegesen.Mert ő azt hiszi,hogy Adrien áll mögötte.Pedig én most Macska vagyok.Ezzel már le is lepleződtem előtte...
Így már elment a bátorságom.De megpróbálok vele felnőttesen beszélni a talizmánokról.Hátha megtudjuk ezt beszélni,mint apai és az ő fia.


-Csak hallom őt de nem látom,mert még mindig háttal állok neki.De felismerem a lépteinek dobogását.Biztos ő az.Bárhol felismerem a bársonyos hangját.
Hátrafordulok.

FEKETE MACSKA?!


-Rám néz az apám.Aki egyben Halálfej is.Csak egy baj van.Hogy én nem mint Adrien állok előtte,hanem mint Fekete Macska.Egyszóval lelepleződtem előtte.Nem tudok mit tenni. Nem fogja elhinni,ha én azt mondom neki,hogy nem a fia vagyok.Már hallotta a hangom és tudja,hogy más nem tud ide lejönni.Kicsit kellemetlenül érzem magamat,amiért ennyire bámul engem.Én ártatlan vagyok,de úgy érzem magamat,mint egy bűnös.Csak állunk egymás előtt.Kétségbe esett arca megrémiszt.Úgy néz engem!De én is hasonlóan tekintenék rá,ha itt tudtam volna meg,ki is ő valójában.

Igen!Én vagyok az Halálfej!

Ahogy kimondom a szuperhős vagy inkább szuper gonosz nevét felemelem a hangomat.Tudom hogy fogalma sincsen arról hogy tudom,hogy neki van egy másik,gonosz énje.Ezzel láthatóan meglepem.Kicsit sértően is mondtam ki ezt a mondatot.De megérdemli.Miért ő Párizs leggonoszabb embere?!Mi...miért teszi ezt?!

Miraculous:Chat BlancDonde viven las historias. Descúbrelo ahora