Ki vagy Te?

148 8 1
                                    

Marinette

Reggel az ébresztőórám hangjára kelek fel.Ma reggel egészen hihetetlen, de elég volt egy ébresztő és rögtön kipattantak a szemeim.Mivel tudtam, hogy Adrien is ott lesz az iskolában, ezért elhatároztam, hogy most egy kicsivel hamarabb szeretnék beérni a suliba, hogy még tudjuk egy kicsit beszélgetni az tanítás előtt és ne csak az óra közepére esek be.Bár mindig ilyen tervekkel indulok neki a reggeleknek, de ez általában nem szokott összejönni. Na de ma új nap, új lehetőségek.

Nem is szöszölök sokat az ágyamban, hanem rögtön nekivetem magamat a reggeli rutinomnak  Felöltözök, bebóveteb az ágyamat, a tegnapról ottmaradt kémialeckémet még bedobom a a táskámba és bemegyek a fürdőbe készülődni.

A házunk viszonylag közel van a forgalmas körutakhoz, amik ezekben a reggeli órákban a legforgalmasabbak, így bőven behallatszódnak  a kocsik és kamionok hangos zajai.NEkem már nem zavaró, mert már megszoktam, de vannak vendégek, akik csak csodálkoznak, hogy hogyan lehet ilyen nagy hangzavarban élni.Én szeretem a város hangjait. Szeretem a nyüzsgést és azt, hogyha folyik az élet.

Amikor bementem a fürdőbe készülődni, akkor becsuktam az ajtót.Hirtelen minden elhalkult.Néma csönd lett.Hirtelen minden elnémult.Ha egy hangya lett volna bent, még azt is lehetett volna hallani.ahogy motoszkál.. Ijesztően nagy lett a csend.A fejemen keresztülszáguldott egy hang.Nem is nagyon tudom mihez hasonlítani.Mintha egy száguldó vonat ment volna el mellettem.Egy suhanás.Majd egy éles és visító, nagyon magas hang, ami próbára tette a dobhártyám bennem szakadási képességét.

Egy nagyon ismerős, felnőtt férfi hangot hallottam meg. Nem volt senki se a szobában, vagy a környéken.Csak én voltam, mégis kristálytisztán hallottam a hangját.Mintha a fejembe beszélne bele.Először egy gúnyos nevetést hallottam.Undorító stílusban kezdett el hozzám beszélni.


-Katica, Katica Katica-mondta a nevemet nagyon lenéző hangsúllyal.


-Ki vagy Te?- kérdezem meg Őt hangosan, nem csak gondolatban. Nem tudom, hogy mi ez. Ő most hall engem, vagy sem.Hol van? Honnan jön ez a hang?Ezt most csak képzelem?


-Hát nem tanulsz a saját hibádból?!-kérdezi gyomorforgató hangsúllyal. Nagyon lekezelően beszél hozzám. Megjátssza a hangját.Úgy beszél hozzám, mint ahogy egy kisbabához szoktak.


-Azt kérdeztem, hogy ki vagy Te!- ismétlem el megint magam, mert az előbb nem kaptam rá választ.Mostmár egy fokkal ingerültebben és hangosabban.


-Hányszor akarod még magad ilyen rossz helyzetbe sodorni?!Mikor érted már meg?!


-Válaszolj!!!KI VAGY TE???-üvöltöm el magamat.


-Marinette, minden rendben van?Ki van fent nálad?-hallom meg anyukám hangját.Na szuper, már csak ez keleti nekem.Mit válaszoljak neki mégis?!Igen anya, persze minden rendben van, csak  most nem érek rá, mert épp egy hangol beszélgetek, aki a fürdőkben van, érthetetlen okok miatt.

Miraculous:Chat BlancWhere stories live. Discover now