"Oturmaya mı geldik!? Kalk kız!" Sinan oynarken beni oturduğum çimlerden kaldırmaya çalışıyordu. Uykulu uykulu ona baktım.
"Sinan bir git işine. Sabah sabah bu ne enerji." Kendi kendine ankara havası oynamaya devam etti ve tuttuğu kolumu geri bıraktı.
"Beden dersinde oynamayalımda nerede oynayalım!? Kalkın be!" Dersimiz bedendi evet. Ama beden dersinde kim ankara havası oynar ki? Ve ne yazık ki ilk dersti. Biz bir şey oynamayacağımızı söyleyince Sinan önümüzde kıvırtmaya devam etti. Sanki biz hiçbir şey söylememişiz gibi hâla kaldırmaya çalışıyordu.
"Sinan gel kardeşim şöyle. Sen iyi değilsin bugün." Ahmet yavaşça Sinan'ın yanına gitti. Sinan kaşlarını çatmış Ahmet'in ne yapacağına bakıyordu. Bizde pür dikkat onları izliyorduk. Çünkü yapcak daha iyi işimiz yok.
Ahmet Sinan'ın yanına geldiğinde eliyle Sinan'ın ensesini tuttu ve bizim yanımıza oturttu. Sinan zor da olsa oturunca konuşmaya başladı.
"Ben aşık oldum." Sinan'ın ani itirafı üzerine hepimiz öksürmeye başladık. Sinandan bahsediyorduk, hani şu salak olan.
"Kime lan!?" Yaşar'ın heyecanla sorduğu sorusuya Sinan derin bir iç geçirerek cevap verdi. Şaka mı yapıyor acaba?
"Bugün sabah gördüm onu." Oha! Ciddi ciddi aşık olmuş. Dur belki rüyasıdır. Hemen heyecanlanmayalım.
"Uykulu uykulu bakıyordu bana." Buse heyecanla yerinde zıpladı. Bu kızda her şeye seviniyor.
"Eee... Hızlı anlat!" Buse heyecandan bacağımı sıkmaya başlamıştı. Hayır niye benim bacağımı sıkıyorsun!?
"Sonra ben ona bakmayı sürdürdüm, o da elini gözünden çekip bana bakmaya başladı. Böyle sarışın, mavi gözlü çok güzeldi. " Buse omuzlarımdan tutmuş bir ileri bir geri sallayarak konuştu. Sanırım omuzladım iflas etti.
"Ayy! Çok romantik ve heyecenlı." Baygın baygın Buse'ye baktım
"Bunun nesi romantik?" O da ellerini benden çekti ve yüzünü ciddileştirdi.
"Sus, sen anlamazsın. Hödük!" Ona dil çıkardım ve Sinan'ı dinlemeye devam ettim.
Hayır, romatiklik yoktu ortada. Normal bir olay. Aman kime ne diyorsam? Salak zaten.
"Ben onun yanına gittim. Elimi uzattım o da elini uzattı." Artık herkes coşmuştu. Oha! Yaşar,Ahmet'i kucağına ne ara aldı?
Yaşar kucağına birini alma isteği varmışta bu zamana saklamış gibi.
"Sonra bir baktım aynadaki yansımaymış." Herkes donup kaldı. Ben kahkahamı koymamla üçü birden Sinan'ın üstüne atladı. Sinan'ı kovalamaya başladılar. Koş Sinan koş!
"Sizin ekip yine gününde." Yukarıdan gelen sese baktım.
"Kahve?" Göz rengi kahverengi olandı. Bravo bana! Ezber yeteneğime bak. Nasılda aklımda tutuyorum.
Kahve ilk kaşını çattı, sonra sırıtıp yanıma oturdu. "Senden sözelci olmaz." Haklı.
"Sayısalcı da olmaz." Başıyla onayladı.
"Eşit ağırlık olsa geberirsin." Bu sefer ben onayladım. Birini yapamıyorken ikisini birden neden seçeyim?
O mantık öyle değil ama sen bilirsin.
"Lan o zaman benden adam olmaz!" Hızla ona döndüm. O da tuhaf tuhaf bana bakıyordu.
"Ne olacağım ben kahve?" Omuz silkti ve önüne döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayvanlar Alemi | Texting √
Teen Fiction0536*******: Seni seviyorum. Sinem: Yanlış numara. 0536*******: Yoo... Doğru numara. Ben seni seviyorum. Sinem: Hehe seviyorsundur. Ama beni değil. Yanlış numara. 0536*******: SİNEM SENİ SEVİYORUM! Anlama kıtlığı mı çekiyorsun? Sinem: Başka Sinemdir...