35

4.9K 163 31
                                    

! Uwaga! Scena 16+

Siedziałem na kanapie u Jungkooka. Ten zajęty robił coś na telefonie. Byłem zawiedziony, że nie poświęca całej swojej uwagi mi. Fuknąłem pod nosem. Wkradłem się na jego kolana, tak że siedzę na nim okrakiem. Spojrzał na mnie po czym wrócił do wcześniejsze czynności. Wyrwałem mu telefon z ręki. Na ten czyn uśmiech zagościł na jego twarzy.
-Moje maleństwo potrzebuje uwagi? - Ja tylko przytaknąłem. Zaczął jeździć nosem po mojej szyi.
-Napewno tego chcesz kruszynko? - zaczął przygryzać tamto miejsce. Ja cicho jęknąłem i odchyliłem głowę do tyłu dając mu większe pole do popisu.
-T... Tak - mój oddech przyspieszył.
Jungkookie jechał pocałunkami coraz wyżej aż dotarł do swojego celu. Moich ust. Nasz pocałunek był pełen namiętności. Ugryzł moją dolną wargę przez co jęknąłem. On wykorzystał sytuację i wślizgnął swój język. Od początku Jeon zdominował pocałunek. Jego ręce zjechały na moje pośladki i zaczął je ugniatać przez to co chwilę ciche jęki wychodziły z moich ust. Moje rączki natomiast badały bardzo dokładnie tors mężczyzny. W końcu materiał koszulki zaczął mi przeszkadzać więc zacząłem się go pozbywać. Teraz miałem idealny widok na jego nagi, dobrze zbudowany brzuch. Jeon uśmiechnął się widząc jak reaguje na jego wyrzeźbiony tors. Po chwili pozbył się również mojej koszulki. Następnie złapał mnie pod udami i zaprowadził do swojej sypialni. Położył mnie delikatnie na materacu. Składał pocałunki na mojej szyi i torsie. W pewnym momencie zaczął ssać mój sutek, a drugi stymulował ręką. Zacząłem się pod nim wić z rozkoszy, która zawładnęła moim ciałem. Wplotłem rękę w jego włosy co chwilę za nie ciągnąc. Znowu zaczął swoją podróż po moim ciele ustami. Tym razem zatrzymał się na podbrzuszu. Zsunął powoli moje spodnie, a to co zobaczył podspodem zdziwiło go. Po chwili zbliżył się do mojego ucha i wyszeptał.
-Widzę, że lubisz kusić - tak... Miałem na sobie koronkowa bieliznę. Ja tylko zagryzłem wargę. Jeon ściągnął swoje spodnie zostając w samych bokserkach i odkrywając duży problem. Zaczął całować mojego penisa przez materiał majtek. Było to cholernie dobre. Już nie planowałem nad odgłosami z moich ust. Zacząłem ho błagać go j więcej.
-Jak sobie tylko księżniczka życzy - mruknął.
Zdjął moje majteczki. Zaczął poruszać w gore i w dół. A po chwili poczułem jego język w mojej dziurce. To było niesamowite uczucie.
Po dłuższej chwili na mój brzuch rozlała się biała ciecz.
-Teraz dopiero będzie Ci przyjemnie maluszku - wyszeptał mi do ucha.
Jungkook zdjął swoje bokserki, a mnie przeraziła jego wielkość. Bardziej podnieciła. Obrócił mnie na brzuch i wypił tyłkiem do góry. Poczułem jak powoli się we mnie wsuwa. Byk dopiero w połowie, a ja czułem, że już więcej go nie zmieszczę. Zatrzymał się na chwilę i zaczął się poruszać powoli tylko w tej długości. Nie wchodził głębiej. W końcu gdy zacząłem jęczeć z przyjemności przyspieszył. Wchodził coraz głębiej. Aż wszedł cały. Przyspieszył chyba do maksimum. Wkoncu oboje doszliśmy opadając zmęczeni na łóżko. Jeon przykrył nas kołdrą i wtuleni w siebie zasneliśmy.

baby boy || VkookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz