Jungkook wparował do mieszkania swojego chłopaka jak poparzony. Podbiegł do nic nie rozumiejacego chłopaka i wziął go na ręce. Wybiegł razem z nim z budynku wprost do swojego auta. Taehyung ciągle zadawał zbędne (zdaniem Jungkooka) pytania. Jungkook położył swoją dużą dłoń na udzie chłopaka i zaczął je masować. Chciał go rozluźnić.
-Jungkook przestań mnie ignorować!
-Ufasz mi? - w końcu postanowił się odezwać.
-Oczywiście, że tak. - odpowiedział bez zastanowienia.
Jeon na te słowa uśmiechnął się tylko i dalej skupił się na drodze.Zatrzymali się dopiero przy Plaży. Jungkook wysiadł z auta, a za nim Tae. Starszy wziął go za rękę i poprowadził na rozłożony już koc. Znajdowały się na nim wino i jakieś jedzenie. Wokół tego wszystkiego były porozmieszczane lampki. Ślicznie się to komponowało z zachodzącym słońcem. Tae poczuł jak duże ręce oplatają go wokół tali.
-Podoba się maluszku?
-Ja... Wow - odpowiedział ze łzami w oczach. Jego słowa wywołały cichy śmiech Jeona.2 godziny minęły im na rozmowie. Zbliżała się Ta godzina. Jungkook cały zestresowany powoli wyciągnął małe pudełeczko kieszeni. Uklęknął przed Taehyungiem i drzacymi rękami otworzył pudełeczko. Ukazał się Taehyungowi przepiękny pierścionek. Tae miał już zamazany obraz przez łzy napływające mu do oczu.
-Taehyung, mój najukochanszy maluszku... Wiedz, że ten ostatni czas, który z tobą spędziłem był dla mnie najwspanialszy. Kocham cie najbardziej na świecie i nie wyobrażam sobie życia bez ciebie. Wyjdziesz za mnie?
-T-tak! - Jungkook odrazu wysunął mu pierścionek na palec następnie praktycznie się na niego rzucił.
-Kocham cię kocham cię kocham cię - zaczął powtarzać Jeon w usta swojego narzeczonego.
-Ja ciebie też - łzy płynęły po jego policzkach.Teraz już wszystko było dobrze, ponieważ mieli siebie. Mieli siebie na zawsze.
Mam nadzieję, że spełniam oczekiwania 😅 Chciałam powiedzieć, że dziękuję, że ze mną byliście przez całą tą książkę. Mam nadzieję, że się podobała 🖤
Przypominam, że zaczęłam pisać również drugą książkę vkook!! Wbijać 🖤
CZYTASZ
baby boy || Vkook
Fanfiction!Ta książka zawiera liczne błędy! Jungkook jest światowej sławy modelem, a Taehyung interesuje się modelingiem. Top!Jk, w formie instagrama, trochę opisowy i chatu Zawiera treści 18+ (To moja pierwsza książka wiec proszę o wyrozumiałość i kiedyś ją...