💒2601💒

455 69 19
                                    

Здравейте хорица!

Преди да започна със съществената част от теорията бих искала да направя кратко съобщение, по-скоро да си извиня.

Не бях активна половин месец и не пипнах нещо по тази история, но през цялото време си мислех колко разочаровани ще сте, тъй като знам, че теориите на някои от вас са доста при сърце. Искам да Ви уведомя, че не знам дали активността на тази книга ще бъде както преди, поради простата причина, че се чувствам повече от демотивирана да я пиша, но това в никакъв случай не означава, че съм започнала да пренебрегвам Текук, просто имам лични проблеми, с които сега няма да ви занимавам затова нека продължим.

Някои от вас също така може да са забелязали, а други не, но свалих миналата глава по обясними причини. Може би в близко или далечно бъдеще тя отново ще види свят, а може и това да не стане и тя да си остане да прашясва в черновите. Надявам се да ме разберете и да не се сърдите, че не довърших започнатото.

А сега нека преминем към теорията, която не е толкова теория колкото история за двама влюбени. Ще започна с това, че 2601 е важна дата за тях, а именно 26 януари. Още в не толкова далечната 2016 година (звуча като баба аф) нещата започват и продължават и до днес.

На 26 януари 2016 година Чонгкук качва своят кавър на "Nothing like us" :

На 26 януари 2016 година Чонгкук качва своят кавър на "Nothing like us" :

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Същият ден по-късно Техьонг също качва кратък кавър във фен кафето. Песента се казва "How am I supposed to live without you".

Разглеждайки двете песни и текста им, осъзнах, че имат доста сходен смисъл, още повече факта, че са пуснати в един и същи ден прави нещата да изглеждат още по-подозрителни.

Много от вас сигурно ще си кажат, че Чонгкук (и Техьонг) правят кавъри за феновете си и за да ги радват, но според мен "Nothing like us" е кавър изпят персонално за Те.

Защо смятам така? Обяснявам веднага.

След близо година минала откакто Чонгкук пуска кавъра на "Nothing like us", в интервю той трябва да изпее част от него. Докато Кук пее песента, Техьонг не сваля очи от него, но щом Чонгкук също обръща погледа си към неговия, на Те му става неудобно и поглежда надолу със срамежлива усмивка.

Ако не вярвате дори след като изгледахте клипа, тогава какво обяснение имате затова, че на Техьонг  се чувства притеснен и моментално, за да прикрие страма си килва глава надолу???🤷‍♀️

Когато Чонгкук поглежда в посоката на Техьонг това малко или много ме навежда на мисълта, че песента е за него.

Също така психологически факти показват, че когато пееш за някого и гледаш към него означава, че свързваш текста на песента с дадения човек. Това всичкото разбира се е подсъзнателен процес.

А сега не ща се върнем към краткия кавър на Техьонг -  How am I supposed to live without you". Тъй като са качени в един и същ ден, аз приемам кавъра на Техьонг за отговор на този на Чонгкук. А може би подарък, който двамата правят един за друг, заради специалната им дата.

Тъй като имам какво да говоря още по темата ще направя втора част, която вече ще довърша и няма да зарежа на произвола на съдбата, обещавам! Следващата глава ще дообясня останалите неща по темата, тъй като ако сместя всичко в една глава ще стане прекалено голяма каша във вашите глави и частта ще стане много дълга.

Преди обаче да ви кажа чао искам отново да благодаря на всички, които не са се отказали от историята въпреки, че ме нямаше много време. Благодаря Ви, оценявам всичко!

Също така ще се радвам да чуя вашето мнение и гледна точка. Отворена съм и към предложения ако някой от вас е забелязал нещо необичайно и има теория за Текук.

I PURPLE YOU ALL 💜💜💜

~magistralna_feyaa~

Taekook analysisWhere stories live. Discover now