Здравейте!
Аз не мога да си спазвам обещанията и не ъпдейтвам често. Иска ми се, но нито муза, нито мотивация за тези теории, тъй като няма много интерес вече. И все пак все още не съм се отказала напълно от това да пиша теориите си, затова днес съм избрала теория, която се отнася за това, че Текук в повечето случаи споделят стая.
Разбира се, че всички се виждали типични моменти като тези:
Но това са само едни от малкото пъти, в които според повечето от нас е случайност, че са се паднали заедно в една стая, но това далеч не е така. Текук винаги са заедно и споделят една стая, защото го искат.
Ако не се лъжа след като пуснаха "Lights", имаха лайв чат на живо всички мембъри и разговаряха за всякакви неща. Там обаче Чонгкук спомена, че има блутут колонка, която свети и отговори на въпрос от фен като каза, че тя му е любимия предмет.
Обаче във лайв, който Техьонг прави дни преди другия на заден кадър се забелязва светеща на колонка на Чонгкук, която на едното нощно шкафче.
Очевидно е, че това е стаята на Техьонг, но защо ще му е колонката на Кук?
Бих искала да отбележа, че леглото е едно, а възглавниците две, също така, че самото легло е прекалено голямо за един, което ме навежда на мисълта, че Техьонг го споделя с някого.
Миналата година (не съм сигурна) кадри от стаята, в която Техьонг и Чонгкук са били заедно бяха навсякъде из Интернет.
Виждаме любимата тон колонка на Чонгкук в края на стаята да се зарежда.
Лично мен много ме жегна момента, в който те двамата се прегърнаха и лицата им бяха на милиметри едно от друго и въобще не се интересуваха от това, че има камера, която ги снима.
Това беше всичко, което исках да споделя с вас. Имам много още теории за това, че Текук споделят стаи заедно навсякъде.
Иска ми се да разбера дали на вас ви е интересно да продължа с тези теории, тъй като в последно време забелязвам, че интереса към тях намалява и предполагам ако не се чете няма смисъл да си хабя нервите, труда и времето да пиша... :<
Също така ще се радвам да чуя вашето мнение и гледна точка. Отворена съм и към предложения ако някой от вас е забелязал нещо необичайно и има теория за Текук.
I PURPLE YOU ALL 💜💜💜
~magistralna_feyaa~
ESTÁS LEYENDO
Taekook analysis
Historia CortaТекук анализи и теории на перформанси, скрити послания в текстове на песни, цветове, облекло и действия, които Бангтан ни оставят, намеквайки, че Техьонг и Чонгкук са заедно. -because we believe in true love :} COVER BY: @-CHANGBERRIES started: 28...