Здравейте, многоуважавани текук шипъри!
Реших да се появя с нова теория, защото да не вземете да си помислите, че верно съм станала джикук шипър (грос).
Днешната теория ми хрумна много спонтанно докато си разглеждах снимките в телефона. Много от вас може да са видяли това, но все пак реших да направя глава за това, тъй като разбрах, че някои от вас имат затруднения с използването на Weverse.
Напоследък Техьонг е много активен във въпросното приложение и често влиза, да отговаря на въпроси на Арми и коментира постовете им, въпреки че са заети с тренировки по новия албум.
И все пак съвсем наскоро на 24 януари той влезе в weverse и отговори точно само на един коментар и изчезна. Въпросния коментар дори не се отнасяше за него, но той все пак отговори на него.
Арми към Чонгкук: ЧОНГКУК какво правиш сега?
Отговора на Техьонг: Той спи до мен сега.
Ако трябва да бъда честна стоях безмълвна на този коментар и половин час го гледах и си мислех, че е fanmade, но го проверих и се оказа истина, че е отговорил по-точно начин.
Много от вас сега сигурно ще кажат "Правиш от мухата слон, успокой си хурмоните". Реално да, така е. Но това поне според мен доказва, че Техьонг и Чонгкук до някаква степен споделят една стая, а както повечето от вас знаете Big(s)hit крият това и не искат ние да знаем, защото не желаят да се опасяваме, че наистина има нещо, случващо се между момчетата.
По-нататък смятам да направя малко по обстойни теории, затова че макар компанията да твърди, че те не споделят стая, те реално споделят. Имам няколко теории в листата си, които го доказват.
А сега ще оставя няколко сладки снимките и гифчета, които да стоплят душичките ви. Или както аз го наричам "Храна за душата".
STAI LEGGENDO
Taekook analysis
Storie breviТекук анализи и теории на перформанси, скрити послания в текстове на песни, цветове, облекло и действия, които Бангтан ни оставят, намеквайки, че Техьонг и Чонгкук са заедно. -because we believe in true love :} COVER BY: @-CHANGBERRIES started: 28...