👨‍❤️‍👨Call Me By Your Name Theory👨‍❤️‍👨

877 98 38
                                    

Здравейте, прекрасни!

Днес ще разгледаме една съвсем прясна теория. Съвсем наскоро нашият обичан Техьонг ни спомена за един от любимите си филми "Call Me by your name"(2017) или на български "Призови ме с твоето име".

 Съвсем наскоро нашият обичан Техьонг ни спомена за един от любимите си филми "Call Me by your name"(2017) или на български "Призови ме с твоето име"

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Това е филм спечелил оскар за "Best adapted screenplay", също така номинирам за още многобройни награди. Филмът е направен по книгата на италиански писател.

За да не ви отегча напълно няма разказвам на дълго и широко, а ще направя кратко резюме на филма.

Действието се развива лятото на 1983 година, когато еврейски американец(Оливър 24г.) е поканен от родителите на друго еврейско семейство( това на Елио 17г.) да седи през лятото при тях. Отначало Елио е недоволен от това, че ще трябва да споделя стая с Оливър, но след известно време двамата се сближават накратко казано започват да водят тайна връзка.

В края на краищата родителите на Елио са частно запознати за тяхната връзка

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

В края на краищата родителите на Елио са частно запознати за тяхната връзка. Преди Оливър да замине обратно за САЩ, той и Елио прекарват 3 романтични дни заедно. След раздялата им Елио трудно преживява случилото се. Бащата на Елио, наблюдавайки дълбоката му тъга, му казва, че е наясно с отношенията му с Оливър и признава, че почти е имал подобни отношения в собствената си младост. Той призовава Елио да се учи от скръбта си и да расте, вместо просто да се движи твърде бързо.

За тези от вас, които са по-заинтересовани от филма могат да го потърсят и да прочетат повече по темата. Аз останах силно впечатлена от него след като го изгледах, затова ви го препоръчвам.

Но какво общо имат Текук с това?

След един от концертите си Техьонг и Хосок се пускат на живо във vlive. Там Техьонг споменава, че "Call me by your name" е филм, който е гледал и е останал силно впечатлен от това колко смислен е той. Препоръчва го на Арми, защото е много значим.

Откъс от vlive, където говори за него:


Също така споменава, че във филма се използват много скрити съобщения и намеци, също така и цветове, а ние всички знаем кой си пада точно по този вид кодиране на нещата - Текук.

Но всичко не свършва тук. Още преди Техьонг да говори открито за филма във vlive, в туитър той качва видео, в което свири на пиано. Арми, което е гледало филма разпознава, че песента, която Те свири е една от песните, които Елио е композирал и свирил на Оливър.

Нека видим:


След толкова търсене случайно попаднах на нещо, което може би ме убеди напълно в тази теория. Видео, в което са съпоставили героите от филма - Елио и Оливър с нашите - Техьонг и Чонгкук:

Нещо интересно, което ми направи впечатление и може би е случайност, но реших да го споделя с вас е това, че героите, които играят във филма са същите зодии като Техьонг и Чонгкук. Елио е същата зодия като Техьонг и е роден същата година 3 дни преди Те, а Оливър е зодията на Кук и също е роден 4 дни преди него.

Това беше всичко за тази теория. Надявам се да съм ви обедила поне малко, че във всичко това няма само случайност. Скоро ще се върна с друга още по-интересна теория, която ще разгледаме.

Също така ще се радвам да чуя вашето мнение и гледна точка. Отворена съм и към предложения ако някой от вас е забелязал нещо необичайно и има теория за Текук.

I PURPLE YOU ALL 💜💜💜

~magistralna_feyaa~

Taekook analysisDove le storie prendono vita. Scoprilo ora