Здравейте!
Преди да започна с теорията искам да отделя един параграф, в който да честитя рождения ден на нашия Куко!
Happy Birthday, Baby Boy! Happy 22(23)!
Да си ни жив и здрав, все така да ни радваш и все по-големи успехи да жънеш. Времето всякящ излетя и ние армитата не осъзнахме как от малкия и страхлив Чонгкук се превърна в недосегаемия и силен мъж, който си в момента. Пожелавам ти светло бъдеще и все напред и нагоре. Продължавай да бъдеш нашия чаровен заек и най-ясната луна в тъмната нощ. Обичаме те! 💜
Днес ще ви покажа писмото, което Техьонг написа за Чонгкук послучай рождения му ден, затова и не бих нарекла тази глава теория, а по-скоро мил жест, който Техьонг е отправил към Кук. Много от вас може и да знаят за писмото и да са го виждали из интернет, но все пак за тези, които не знаят—приятно четене.
Писмото не е от тази година, а от миналата, защото тази година за пръв път от 6 години насам Чонгкук ще има възможността да празнува рождения си ден със семейството си. От една страна ми е тъжно, затова че не е имал в възможността да прекара този специален ден с близките си, но пък от друга се радвам за него, заради това, че успя да сбъдне мечтата си и е един прекрасен пример за подръжание на човек, който не се отказва.
"Чонгкук-а, виждам те пред мен сега. Как си? Какво правиш? Честит рожден ден! Виждам, че си зает с Тани(кученцето на Техьонг) в момента. Очите ми винаги са върху теб. Обичам те! Късметлия си, че имаш шанса да прекараш рождения си ден с армитата. Имай чудесен ден на тази специален ден! "
Това беше всичко за днес. В следващите дни ще кача още няколко теории, който ще са взебаимно свързани и ще бъдат малко по-тежки, затова искам разбиране от вас ако се забавя с някоя от тях, тъй като ще са дълги и ще ми отнеме повече време, за да напиша и редактирам.Също така ще се радвам да чуя вашето мнение и гледна точка. Отворена съм и към предложения ако някой от вас е забелязал нещо необичайно и има теория за Текук.
I PURPLE YOU ALL 💜💜💜
~magistralna_feyaa~
ESTÁS LEYENDO
Taekook analysis
Historia CortaТекук анализи и теории на перформанси, скрити послания в текстове на песни, цветове, облекло и действия, които Бангтан ни оставят, намеквайки, че Техьонг и Чонгкук са заедно. -because we believe in true love :} COVER BY: @-CHANGBERRIES started: 28...