Здравейте на всички текукъри!
Как сте? Как върви живота при вас?
Днес е петък и както всички знаем е време за теорийка. Много от вас се оказа, че знаят за нея, но все пак ще го оставя тук в случай, че някой не е обърнал внимание или е пропуснал.
Става въпрос за лайв на живо във vlive, който Техьонг направи преди около 3 години. (2017)
Препоръчително е да изглеждате видеото със слушалки, за да можете да чуете по-добре.
Някои от вас, които са гледали лайва може би знаят, че Техьонг беше усилил музиката докрай и почти нищо не се чуваше. Теорията ми тук е, че той нарочно е усилил музиката в момента, в който е видял, че някой влиза, за да не може да бъде чут разговора им.
Обърнете внимание на факта, че това е единствения лайв, който Big(S)hit са преместили в channel+, което означава, че трябва да платиш, за да можеш да го гледаш. Fishy?
Корейски армита са превели разговора на Техьонг с човека в стаята с точност, за което сме им безкрайно благодарни. Превеждам го за тези от вас, които не знаят английски много добре.
И той е следният:
Чонгкук: няма огледало, нали?
Техьонг: не знам.
*целувка*
Техьонг: върви си!
*целувка*
Техьонг: какво правиш?!
*още една целувка*
*Чонгкук си поема въздух*
*целувка*
Техьонг: спри!Интересно, не мислите ли?!
Техьонг се опитва да каже на другият човек в стаята да спре може би, защото се страхува да не бъдат хванати. И това е очевидно.
Нека погледнем устните на Техьонг преди да изчезне мистериозно и след като се е върнал.
Тъй като снимките не пожелаха да ми заредят можете да си пуснете това видео. Обърнете внимание на последните секунди. Там показват устните на Техьонг преди и след. Извинете за неудобството. :<
Тъй като прочетох доста мнения през изминалите две седмици по този въпрос видях и някои, които отричаха тази теория.Те твърдяха, че това не са звуци от целувки, а цъкане с уста. Но ако съпоставим това твърдение с разговора нещата не се връзват, нито пък с това, че устните на Техьонг са си бая подпухнали.
Други твърдят, че не е Чонгкук този, който е в стаята, а друг човек. Но дали?
Вие какво мислите по въпроса?
Това беше краят на тази теория. Извинявам се за това, че е кратка. Обещавам, че следващите теории ще бъдат по-интересни, защото тези от вас, които ме познават знаят, че аз обичам да оставям най-интересното за най-накрая. So stay tuned.
Също така ще се радвам да чуя вашето мнение и гледна точка. Отворена съм и към предложения ако някой от вас е забелязал нещо необичайно и има теория за Текук.
I PURPLE YOU ALL 💜💜💜
~magistralna_feyaa~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook analysis
Kısa HikayeТекук анализи и теории на перформанси, скрити послания в текстове на песни, цветове, облекло и действия, които Бангтан ни оставят, намеквайки, че Техьонг и Чонгкук са заедно. -because we believe in true love :} COVER BY: @-CHANGBERRIES started: 28...