Bölüm 3

22 4 1
                                    

*Fazla ciddiye almayın bu hayatı nasıl olsa içinden canlı çıkamayacaksınız.

Lütfen Bir yıldızı çok görmeyin yıldızı parlatan herkese teşekkürler 💜

Açelyanın kahkasının bitmesini bekledim ve Açelyanın susmasıyla ona göz devirip " Allah aşkına neye gülüyorsun" dedim açelya beni kolumdan tutup cam kenarının yanında bulunan koltuğa oturttu ve elimden tutup " neye mi gülüyorum çocuğun içine düşecektin pardon bir yakışıklının" diyerek gülmeye başladı. Kolunu kıpmam ile gülümsemesi soldu. Ve hafif bir şekilde çığlık atarak koluma vurdu ve "manyak mısın kızım sen ne kıpıyorsun beni" diyerek kolunu ovalamaya başladı.

"manyağım herşeyi abartma sende yoksa daha fazlasını yaparım sana" diyerek tehdit dolu bakışlarımı ona yolladım bu biraz işe yaramış olmalı ki
"tamam ya sana da şaka yapılmıyor" diyerek ellerini göğsünde birleştirip kafasını yana çevirdi aklı sıra trip atacak ama ben bu numaralara gelirmiyim tabiki hayır " açelya kremi versen de eve gidip bileğime sürsem daha fazla ağrımasa ha be güzel gözlüm" ona bunu dememi çok severdi. Yine her zaman ki gibi bana gülen yüzüyle döndü ve "oyy kıyamam ben sana al hadi eve git sür ama bu konu burada kapanmadı ona göre şimdilik hastalığına veriyorum" dedi ona gülümseyip

"tamam tamam başımın belası sonra konuşuruz kaç lira bu krem" dedim gözlerimle kremi işaret edip "saçmalama hira ne parası" diyen arkadaşıma göz devirip "beni ne zaman tanıyacaksın ben ne zaman bir başkasının hakkını yedim canım benim" dedim ona imalı imalı "tamam be tamam bişi demedim say yirmi tl" diyerek sustu hemen cüzdanımın içinden yirmi tl alıp Açelya'nın eline verdim ve yanağını hızla öpüp konuşmasına müsade vermeden hızlı adımlarla çıktım eczaneden,

Hızlı adımlarla arabama doğru ilerliyordum ki yine cesur'u gördüm hani asansörde tanışıp ve eczanede gördüğüm işte o ismi de ne güzeldi allahım kendisine çok yakışıyordu yakışıklımın ne diyorum ben yaa son kelimeyi söylemedim sayın siz

O benim arabamın yanında ne yapıyordu. Biri bana yanlış görüyorsun desin yaa ben onu daha yeni aldım sayılır cesur senin hakkında iyi düşüncelerimde yok oldu gitti.
sinirli halimle hızlı hızlı arabama doğru yürüdüm ve arabama saçma sapan çizikler atan cesur'un arkasında durdum kulağına doğru eğildim ve neredeyse çığlık atacak şekilde bağırdım " sen benim arabama ne yaptığını sanıyorsunnnnn... _!" bağırmaya devam ediyordum ki ağzıma sert şekilde bir el kapanmasaydı cesur arabamı çizmeyi bırakmış bağırmamla arkasını dönüp eliyle ağzımı kapatmıştı anın şokuyla susmuştum ama aklıma neden bağırdığım gelince cesura sert bakışlarımı yollayıp ağzımı kapatmış olan elini ısırdım.

Elini ısırmamla acı bir şekilde inleyip elini geri çekti ve " deli misin? Kızım sen "dedi." deliyim az bile yaptım o elini koparmak vardı sen benim arabamı ne hakla çizersin ya " dedim sol elimle karşımda direk gibi dikilmiş olan cesurun omzuna vurdum birkez daha vuracaktım ki elimi tutup beni kendine çekmesiyle istediğimi yapamadım.

" sen baş belasımısın ama sana bir şey söyleyeyim mi sinirli olunca çok tatlı oluyorsun " pardon pardon o bana tatlı mı oluyorsun dedi ve benim Neden yanaklarım kızardı ayy rezil oldum.

Saçmalama iç ses ne rezil olması şuan konuyu sapıtma ee nerede kalmıştık cesur arabamı çizdi arabamı benim arabamı hani kırmızı arabamı yaaa

Kendimi bir hışım geriye çekip arabama bakmaya korksam bile yan gözle baktım o benim arabam olamaz değil mi hayır deyin lütfen allahım lütfen benim arabam olmasın kafamı iki yana sallayıp bana bakan cesur 'a sinirli bir şekilde bakıp tekrar arabama baktım ister istemez gözümden bir damla yaş akmasına engel olamadım ama anında sildim " neden yaptın bunu ben onu ne emeklerle almıştım" diyerek sağ tarafımda duran arabama baktım ve tekrar cesura bakıp bağırdım "neden ha neden" cesur bir süre ne söyleyebileceğini düşündü belki de benim o gün inandığım en büyük yalanlardan biriydi. Nerden bilebilirdim ki yalan söylediğini

Dikkatle cesurun ağzından çıkacak söze kulak kesildim ve sonunda pes edip arabama yaslandı ve iki kolunu kolunda birleştirip konuşmaya başladı. " ben küçükken hep arabam olsun ona hayalimdeki resimleri çizeceğim demiştim babamla birlikte kurmuştuk bu hayali babam bir gün beni bırakıp gidince onun ile yaptığım veya yapacağım herşey den nefret ettim arabaları çizmemin nedeni onunla yapmak istediklerimi yapmak istediğim halde yapamayacağım için kendime böyle teselli veriyorum ve üzgünüm arabanın senin olduğunu bilmiyordum "diyerek arabama yaslandığı sırtını kaldırıp aramızda az bir mesafe kala elini koluma koyup sıvazladı onun böyle yapmasından dolayı onun göğüz hizasında olan gözlerimi kaldırıp gözlerinin taa içine baktım ne kadar güzel bakıyordu bu adam neden böyle bakıyordu ki "masrafı ne kadarsa yaptıralım hadi" diyerek gözleriyle yolu işaret etti daha yeni tanıştığım bir insana neden hemen güvenmiştim ben oysa kimseye güvenmeyen ben neden bu bakışları güzel adama doğru çekiliyormuşum gibi hissediyordum saçmalama hira diyerek kafamı iki yana sallayarak gözlerimi kaçırdım ve kolumda olan saatime baktım eyvah partiye bir saatim kalmıştı.

Ne zaman hazırlanacaktım ben burada fazla oyalanmamam ve arabanın bana böyle zararı olmayacağını ve daha sonra yaptırırım diyerek aklıma not ettim ve tekrar cesurun gözlerine bakıp "gerek yok önemli de değil yaptırırım bir ara şimdi izninizle" dedim cesur hemen itiraz etti "ama bu benim hatam yaptıysam hatamı telafi etmek zorundayım lütfen annem bana böyle öğretti eğer yaptırmamı kabul etmezsseniz çok üzülürüm " hafif başımı sallayarak arabamın kilidini açtım arabama son kez binmeden cesura bakıp "peki öyle olsun bakalım ama şimdi değil yarın hallederiz bana yardım ettiğiniz hastane de psikiyatristim oraya gelin daha net konuşuruz şimdi gitmem gerek Görüşürüz" diyerek başımı salladım çantamı yan koltuğa bırakıp tekrar cesura baktım hafif gülümsemesiyle ben de gülümsedim ve arabama yavaşça bindim binerken söylediği o sözle kalbimin bu kadar hızlı atmasına bile engel olamadım "güle güle geleceğim"

BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ İYİ GÜNLER SAĞLICAKLA KALIN :) :) :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 10, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYALİMDEKİ ADAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin