Όταν το έκανε αυτό, ήμουν σε πλήρη αναστάτωση... Είχε δημιουργηθεί σαν να λέμε μια μικρή λιμνούλα σε κάποιου το εσώρουχο...😏😏
Παρ'όλα αυτά, διέκοψα αυτό το σέξι eye contact μας και, ξενερωνοντάς τον τελείως, είπα :
-«Δεν κάθεσαι καλύτερα να φέρω κάτι να φάμε, γιατί με διέκοψες ενώ εκτελούσα τις μαγειρικές μου ικανότητες;»
-«Αααα, και μαγείρισσα εεε ;»
-«Οχι... Αλλά πάνω που πήγα να φτιάξω κάτι να μπουκώσω, ήρθες εσύ και μου διέκοψες την τελειότητα του λαχταριστού κρουασάν σοκολάτας μου...»Τότε εκείνος άρχισε να γελάει, ενώ εγώ με ένα απαξιωτικό βλέμμα, ξίνισα τα μούτρα μου και πήγα στην κουζίνα να φέρω το κρουασάν μου και να του βάλω κι εκείνου κάτι να χλαπακιάσει... Γιατί, όταν έρχεται κάποιος στο σπίτι μου, πρέπει να δείξω την καλή μου διαγωγή και να συμπεριφερθώ σαν κύρια, προσφέροντας του κάτι...
Έλα, όμως, που εκεί που ετοίμαζα τον δίσκο με το νερό, τον καφέ και τα φρέσκα κουλουράκια κανέλας, που, χάρις τις μαγειρικές μου ικανότητες, τα είχα πετύχει σε υπερβολικό βαθμό, μπήκε ένα σκουλίκι της λάσπης, ένας μεταξοσκώληκας, που ήθελα να το λιώσω και σαν κουνούπι, μέσα στην κουζίνα...
Ως μια ατρόμητη φοιτήτρια που είμαι, άρχισα να φωνάζω και να τσιριζω, παίρνοντας την μια παντόφλα στο ένα χέρι και κυνηγώντας αυτό το σιχαμερό όν...
Το κακό, όμως, δεν ήταν αυτό... Ήταν ότι ο Θοδωρής άκουσε τις φωνές μου και μπήκε έντρομος μέσα στην κουζίνα. Εκεί ήταν η στιγμή που ήταν λίγο πριν να αρχίσει να παίρνει ψυχοφάρμακα, γιατί είχε άρχισε να καρκαρίζει από τα γέλια, βλέποντας το θέαμα ...
Θοδωρής POV
Εκεί που καθόμουν ήρεμα και ήσυχα στον καναπέ του σαλονιού, ακούω κάτι φωνές από την κουζίνα. Κάτι είχε γίνει και φοβήθηκα για την Νόρα... Έτρεξα αμέσως να δω τί γινόταν... Με αυτό που είδα, όμως, μόνο που δεν έπεσα στο πάτωμα να χτυπιέμαι από τα γέλια...
Αντίκρισα μια Νόρα να έχει ανέβει πάνω στον πάγκο της κουζίνας, κρατώντας μια παντόφλα στο χέρι της και να προσπαθεί να σκοτώσει μια καημένη πεταλουδίτσα...
Εκεί όμως που την έδιωχνε από το παράθυρο, πήγε να πέσει κάτω... Έτσι, σταμάτησα να γελάω και έτρεξα ευθέως να την πιάσω για να μην χτυπήσει...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Please... Arrest me...
Ficção AdolescenteΜια 18χρονη κοπέλα, η Νόρα, μόλις έχει τελειώσει το σχολείο, περνώντας στην φιλολογική σχολή της Σπάρτης... Τι θα συμβεί, όμως, όταν τα ξενύχτια και η τουλάχιστον εξωστρεφής συμπεριφορά της, κάνουν έναν νέο και όμορφο αστυνομικό να του γίνει η Νόρα...