Když jsem se probral z tranzu zavřel jsem dveře a odešel jsem do kuchyně kde jsem měl od Jina už již zmiňovanou polévku a k tomu sušenky..
Řekl jsem si že to nechám být a dám si to pak teď jsem opravdu neměl na nic náladu..Za pár hodin přijede táta..ven jít nemůžu protože jsem nemocný..
Tancoval bych..ale všechno mě tak moc bolí..ani nevím co vís jestli fyzická nebo psychická stránka..Rozhodl jsem se udělat něco..co jsem dlouho nedělal..něco co ve mě před pár lety probudilo emoce..a vzpominky..na něj..a na ni.. pro tehdy moje dvě nejdůležitější osoby které mi byli sebráný...
Vzal jsem klíče které mam skované před tátou..vyšel jsem z pokoje a namířil si to do místnosti na konci chodby..kde bylo jasně napsané VSTUP ZAKÁZÁN.
Pomalu jsem odemkl..vzal pro mě dost známou krabici a vydal se do pokoje.Místnost jsem dobře zamkl a klič uklidil tam kde byl..do maleho ružového králíčka.
Je to šílené? Ano je ale nechci aby nikdo..NIKDO věděl o tom klíči natož co je v té krabici.Pomalu jsem jí dal na postel a sedl si do tureckého sedu. Nezapomněl jsem i zamknout pokoj.
Pomalu jsem otevřel onu krabici a všechno se na mě vyvalilo..
Fotky mě a mojí maminky..jak jsme se smáli..dopisy které mi posílala když jsem byl pár dní na svém prvním tábože..."Můj maličky Jungkookie..mamince se moc stýská. Snad si to tam užíváš Kookie až přijedeš domů udělám ti tvé oblíbené lívance s mnoho čokolády a šlehačkou..máma tě má moc ráda a i bráchovi se stýska s pozdravem máma a Tae"
Nad tím jsem se musel usmát a steklo mi i pár slz..ale když jsem si přečetl to jméno..sevřel se mi žaludek..a začal jsem pociťovat vztek..smutek a zkamání..
Koukl jsem na fotku kde jsem byl já a on..můj nevlastní bratr..byla to fotka den před tím než mi řekl že odjede se svým tehdejším přítelem do Daegu a že už ho málo kdy..nebo i vůbec neuvidím..slzy mi telky po tvářích a já z krabice vyndal maleho králíčka kterého jsem k sobě tiskl a jen brečel..a vzpomínal..
Na to jaké to bylo..táta mě nikdy neměl v lásce..ale i tak se choval hezky..choval se ke mě hezky do mích 15cti let...pak? Jsem začal mít deprese..větří..už mě i bil..už to nebyli nadávky..ale i mlácení..a i první sex..
To už jsem znal i kluky..a oni znali mě..věčně usměvavého Kookieho..plného života..ale je neuvěřitelné jak někomu může jeden den..jedna věta..jedna vteřina nebo i jedno slovo změnit život uplně obráceně..
I přes to že jsem jako maly netušil co se doma dělo když jsem byl v pokojíčku..tak i tak stejně jsem netušil co znamenalo to že se mi už tehdy líbil můj nevlastní bratr Taehyung...
Tak jsem tu i s další kapitolkou😄 za chybky se moc omlouvám 😄💕 chtěla a asi vás budu ještě chviličku napínat k tomu všemu co se bude dít..ale jinak vás mám ráda a vážim si i těch pár lidí co tohle čte💕
hezky večer honeys🌌
ČTEŠ
•Old friend• [TaeKook]
Fanfiction-Taekook- Nikdy jsem nečekal že můj život bude tak složitý.. Jungkook mladý kluk který má hlavu plnou snů a život plný problémů a překvapení.. Tae dvacetiletý kluk s talentem , představou o životě ..a ve šťastném vztahu?.. Co se ale stane s jungkook...