nevím kolik bylo ale probudilo mě tiché volání mého jména ode dveří..
jen jsem se zavrtěl a otočil na druhou stranu a dál spal..
osoba zavřela dveře a ja si oddechl že odešla...
ale za pár minut se otevřeli dveře a zase zavřeli..někdo byl v pokoji
,,kookie vstávej.."
podle toho hrubého hlasu mi bylo jasné kdo to byl...
,,co chceš?" zamumlal jsem.
Jimin jen přišel ke mě
,,hraje se flaška..kluci se nudí a ty máš jít hrát prý taky..Jin ti to vzkazuje"
řekl a s tim i odešel...
ja se jen vymanil z postele a rozkoukl se..normálně bych hrat nešel..ale tak jednou snad můžeme..a nezblázní se to..
zvedl jsem se a uklidil notebook
vzal jsem si huňatou mikinu a pomalu sešel dolů kde už všichni akčně seděli v kroužku.
když jsem přišel hned jsem upoutal jejich pozornost..,,no nene ty jsi fakt přišel"
ozvalo se a já si protřel očka..
,,sice jsme tě budili asi dvakrat ale nevadí"
zasmějou se a ja si jen sednu do kroužku na proti Taehyungovi
,,jsi sladký Kookie" poznamená Jimin s usměvem a ja se jen lehce uculim což asi nikdo nečekal..
ne kooku! nic takového!
okřikl jsem se ve svém svědomí
,,tak jdeme hrat?"
,,fajn pravidla znáte"
,,jaký jsou pravidla?"
koukl jsem se na ně zmateně a všichni se ušklíbli a mě bylo jasný..o co jde
,,hraje se na pravdu a ukol..když něco nesplníš musíš si sundat oblečení"
jen jsem si povzdychl
,,fajn kdo začne?" koukl jsem na všechny a Jin dal flašku tomu u koho jsem doufal že se nedostane do ruky.
,,tak Tae toč" řekl Jin a usmál se.
flaška se zastavila na Jiminovi a ten se jen uculil
,,chci pravdu"
Taehyung se ušklíbl
,,tak začneme z lehka..Jiminie měl by jsi tady s někym z nas něco co se týče sexualní stranky?~"
všichni jen netrpělivě čekali na odpověď
Jimin se uculil a koukl nenápadně na mě a pak Taehyungovi do očí..
,,ano měl~"
roztočil flašku a ta padla na Joona.
,,chci ukol"
,,udělej někomu cucáka"
Joon se ušklíbl a nahnul se k Jinovi..ja jen na něj lehce překvapeně koukl a Jin dal hlavu na stranu a nechal aby mu Joon udělal ne malý cucflek..
pak se jen s usměvem
Joon roztočil flašku..a ja se jen s usměvem koukl na koho padne..ale když padla na mě..usměv mě přešel..
,,taaak Kookie ukol nebo pravda?"
chvilku jsem se rozmýšlel ale abych nebyl srab řekl jsem že chci ukol..
což byla chyba mého života..
,,nech si udělat od Taehyunga cokoliv co ho jenom napadne a ty se nesmíš bránit~"
jen jsem se koukl na něj a pak na Taehyunga který měl ten jeho debilní usměv..a blísklo se mu v očích
,,a když to nechci?"
(Já vím zní to uchylně xd)
,,no tak si sundej tričko nebo kalhoty"
,,no taaaak Kookie já tě nesežeru.." zasmál se Taehyung..a mě tím vytáčel..
,,chceš na to soukromí?" ušklíbl jsem se a všichni na mě divně koukali..
,,není třeba.."
Taehyung se ke mě nahnul a dal mi několik polibku na krk a lehce mě do něj kousl..
ja se snažil nevzdychat a neproklínat se v duchu..proč se mi to líbilo když ho nenávidím?..
když se odtáhl usmál se a ja se zamračil..
když jsem chtěl roztočit flašku začal mi ale zvonit telefon..
vzal jsem ho a když jsem uviděl kdo to je..zastavilo se mi srdce...Táta
❌ ✅
hned jsem se rozklepaně zvedl..
,,já..já to musím vzít"..
hned jsem se zvedl a všichni se na mě koukli ale pak se zase věnovali hře ja se jen odebral dál od nich a zvedl jsem to.."Ty malej parchante kde si jako myslíš že jsi?!"
byl to takový řev že se na mě kluci podívali..protože slyšeli křik..diky bohu že neslyšeli to co řika..aspoň myslím..
,,já jsem..u kamarada.."
zašeptal jsem tiše ..
"joo? pícháš zase s někým?!"
"n-ne..já.."
"Drž hubu a koukej naklusat domů ty malá děvko!!! Co by na to řekla tvoje máma?! .."
to už se mi hrnuli slzy do očí..
"j-já nevím..."
"táhni domů ty malej sráči nebo si mě pak nepřej!!!"
a s tím hovor típl..ja se rozklepaně koukl na kluky..a hned se Joon ..Jin a Taehyunh začali zvedat..
,,Jungkooku co se stalo?-"
než cokoliv řekli už jsem šel rychle do pokoje kde jsem se zavřel..a odmítal s kým koliv mluvit..nechci a kym teď mluvit..
měl jsem slzy v očích..a jen seděl na psoteli..Joonův pohl.
všichni se zmateně koukali a chtěli za Kookem jít..hlavně Taehyung..nevím proč ale Taeho má nějak rád..
,,ne nechoďte za ním..já tam za nim pujdu.."
chtěl jsem se rozejít ale zastavili mě..
,,co se děje? kdo mu volal?"
povzdychl jsem si a koukl na ně
,,nemůžu vám to říct..ne dokud si to on nebude přát sám.."
jen si tiše povzdychli a koukl se na mě..
,,nemůžeš nějaky zařídit aby to řekl?.."
bylo na nich vidět že mají o něj strach..
,,nevím zkusim to.."
s tim jsem odešel za kookem do pokoje..Jungkookův pohl.
někdo zaklepal na dveře..vím kdo to byl ,,dále" pronesl jsem tiše a tam se obejvil Joon..
zavřel dveře a přisedl si ke mě..
,,kookie..že ti volal táta?"
jen jsem kývl hlavou..a on si tiše povzdychl ..
,,Joone omlouvám se..nechtěl jsem vám kazit hru..opravdu se moc omlouvám" zašeptal jsem tiše a steklo mi několik slz..
,,musim domu..i když to zase schytam..musím" vydechl jsem a Joon udělal něco co jsem už tak dlouho nepocítil..objal mě..
i když věděl že to nemám rád..objal mě a tiskl k sobě
,,Kookie..bude to dobré ano? nějak ti pomůžu "
,,nechci pomoct.." zašeptal jsem..
,,co to říct klukům hm?..kookie bojí se o tebe..všichni.."
zašeptal a ja zavřel oči..
,,nemůžu vám to říct ani ty pořádně nevíš co se tam děje.."
Joon jen kývl..
,,podle mě..by to vědět mohli..Kookie změnil ses a měníš se..a docela i k dobrému.."
koukl jsem na něj jak to myslí
,,necháš si říkat přezdívkou..a i obejmout..nemusíš si hrát vždy na silného každý je někdy slabí.."
s tím se zvedl a vydal se ke dveřím..ja jen sklopil pohled..
Joon se ale těsně před dveřma zastavil..
,,víš..všichni Taeho známe..z dřívějška..nevím jak zná tebe ale i on by ti určitě pomohl..popřemýšlej o tom.."
s tím opustil pokoj a ja si jen zalezl do postele a přemýšlel..
pere se ve mě tolik pocitů..
nechci se s Taehyungem usmiřovat..on mi ublížil a ja mu to nechci odpustit..i když on se mnou děla..to co nechápu a neumim popsat..
prostě se něco děje..
přijde mi že se změnil..kouká na mě..jako démon..
jako na svou kořist přitom se snaží být tak nevinný..co je vlastně Taehyung zač?..
Ahoj po delší době~
doufám že se vám to líbí a líbit bude~
Pokusím se zase psát častěji~
no uvidíme jak to půjde dál s klukama a co se tam vše bude dít😌
ČTEŠ
•Old friend• [TaeKook]
Fanfiction-Taekook- Nikdy jsem nečekal že můj život bude tak složitý.. Jungkook mladý kluk který má hlavu plnou snů a život plný problémů a překvapení.. Tae dvacetiletý kluk s talentem , představou o životě ..a ve šťastném vztahu?.. Co se ale stane s jungkook...