Taehyung se ale zarazil a nic neřekl..koukl mimo a mě to přišlo divný..
,,no?.." zašeptal jsem a on vydechl a usmal se na mě..
,,nic jen jsi prostě fajn kluk a byla by škoda aby byl z tebe ten namachrovaný frajírek.." zasmál se a přišlo mi jakoby se snažil něco zakecat..jako by mi nechtěl říct pravdu..
ale neřešil jsem to..
,,je hezké že máš o mě starosti ale všechno má svůj důvod..ale nemá cenu to řešit.." usmál jsem se a dál jsem ležel na zádech
,,ale stejně na tebe budu naštvaný" dodal jsem a uraženě jsem otočil hlavu od něj
,,ale no taaak za co zase"
,,že jsi se o mě nepostaral..a odjel jsi.."
řekl jsem dotčeně ale pak Taehyung udělal něco co jsem nečekal že udělá..sedl si na mě obkročmo a začal mě lehtat.
Já jelikož jsem jako malé dítě jsem se začal hrozně nahlas smát
,,n-nech toho!!" řekl jsem mezi smíchem ale on nepřestával ba naopak..víc a víc mě začal lehtat a mě už tekli pomalu slzy..jak moc jsem se smál a i jemu nesměl chybět usměv a sem tam i ten jeho ušklebek..
,,T-Ta.."
než jsem stihl říct jeho jméno Taehyung mi dal ruku před pusu a koukal na mě..koukal jsem na něj nechápavě a pak mi to došlo..že jsem se smál na celý barák a že je asi kolem 1 ráno..
oba jsme uslyšeli kroky které vedou po chodbě k mému pokoji.
Taehyung ze mě slezl a přemýšlel kam zaleze aby ho daná osoba nenašla..
,,Hej..sem" nadzvedl jsem peřinu a on se nebránil a hned si vlezl pod peřinu.
Peřinu jsem upravil , přikryl jsem se až ke krku a rychle jsem zavřel oči a v tom se otevřeli dveře
,,Kookie?"
ja dělal že jsem čerstvě probuzený tak jsem otevřel jedno oko a koukl jsem se na Jina který vypadal trochu naštvaně..
,,Ty ses teď smál?..a vůbec kde je Taehyung?" Poslední větu řekl nabroušeně
,,ne proč?"
,,v pokoji není a nevím kde zase lítá"
řekl nabroušeně a Taehyung se začal hyhňat pod peřinou , ja jsem chtěl nahmatat jeho pusu abych ho umlčel ale oh mou ruku chytil a začal si hrát s mými prsty což mě rozhodilo..
,,t-třeba v kuchyni ses koukal? Jestli se nešel napít?"
,,ne děkuji Kookie kdyby jsi ho viděl dej vědět " jen jsem kývl a Jin odešel..hned jak se zavřeli dveře jsem odkryl peřinu a koukl sem na Taehyunga zamračeně
,,copak sušenko?~"
zavrněl a ušklíbl se
,,ty debile..já ti tu zachraňuju kůži a..."
,,ale jak ses zakoktal~" mrknul na mě a já jsem ho skopl z postele..tiše jsem se zasmál a mrknul na něj
,,copak tam děláš Taehyungie?" Zasměju se a pak si lehnu a přikryju se..
,,jsem unavený..půjdu spát"
Taehyung se zvedl ze země a usmál se
,,tak dobrou noc uvidíme se zítra Jungkookie~"
zkousl si ret a pak se nahlas zasmál
,,blbečku" hodim po něm plyšáka ale on ho chytí
,,dobrou kookie" usmál se a i s plyšákem v ruce opustil můj pokoj.
Já se jen usmál a zase jsem si lehnul..nevím co to se mnou bylo..
jen jsem se profackoval ve svědomí a zavřel jsem oči..do několika minut jsem usnul jako miminko..*-*-*-*-*-*-*-*-**-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
dalších pár dní co jsme si udělali sami ze školy volno proběhlo tak nějak v klidu..
S Taehyungem se normálně bavíme..každým dnem snad víc a víc..kluci a hlavně Jin byli rádi že se už zase začínám normálně bavit se všema..a upřímně bylo to fajn..
Jin nám řekl že má přijít nějaky jeho kamarad..že bude chodit k nám na školu a bydlet v některým z pokojů že se do domu bez problémů vmáčkneme..Tak jsme tedy seděli v nějaké malé hezké kavárně..v životě jsem tu nebyla musím říct že byla krásná..každý jsme měli něco dobrého..já měl jen horkou čokoládu stejně jako vetšina tady..
Seděl jsem vedle Taeho a všichni si o něčem povídali..zítra je škola a ja měl docela strach..už je to pár dní co jsem utekl z domu a táta se ani neozval..mám strach že by byl schopný přijít do školy..
z myšlenek mě vyvedl Tae který do mě lehce žďuchl..
,,hej prcku nad čím dumáš?"
zasmál se a já nad tím jen mávnul rukou a v tom se ozval Jin
,,hele už je tady" zamával na kluka se světle hnědými vlasy a koním usměvem..
,,čau děcka " zasmál se a furt se usmíval Jin vstal a objal ho
,,lidi tohle je Hoseok..a neboli Hobi..Hobi tohle jsou kluci"
každý jsme se představili a on se na mě podíval
,,ty budeš tady ten nejmladší" zasmál se a já kývl , sedl si k nám a začali jsme si povídat a tak nějak se pozmávat.,,hele víte o té taneční a pěvecké soutěži která bude ve škole?"
všichni jsme se na něj udiveně koukli a záporně zakroutili hlavou.
,,ne a jak o ní víš ty?" Zeptal se zvědavě Yoongi
,,už jsem byl ve škole pro nějaké věci a byl tam leták..jak jste na tom se zpíváním?..mám v Seoulu strejdu který má taneční studio..můžeme to zkusit"
Všem klukům se to hrozně líbilo..že to bude super..ale mělo to jeden háček..
,,já ale nezpívám.." pronesl jsem a všichni se na mě podívali..
táta mi vždycky nadával že to neumím ať nezpívám..
,,ale no tak..určitě to není pravda..dřív jsi zpíval hezky.." koukl jsem se na Jina..
,,Jine..bylo mi 15.."
jen si všichni povzdychli , věděl jsem že se na mě Taehyung dívá..
,,zkus to aspoň.." koukl jsem na něj a jen jsem zklopil pohled
,,nevadí..nebudeme tě nutit" usmáli se a ja se na ně podíval
,,ale klidně půjdu s váma a budu se na vás koukat jak vam to nejde" všichni se hned začali smát a Joon mi rozcuchal vlasy..Pak už jsme se jen dál bavili a smáli se ..musím říct že to všechno bylo hrozně fajn..a já nevěděl jestli se toho mám bát nebo ne..
Takže krásný večer sluníčka! Tady je další kapitolka~ snad se bude líbit❤
ČTEŠ
•Old friend• [TaeKook]
Fanfiction-Taekook- Nikdy jsem nečekal že můj život bude tak složitý.. Jungkook mladý kluk který má hlavu plnou snů a život plný problémů a překvapení.. Tae dvacetiletý kluk s talentem , představou o životě ..a ve šťastném vztahu?.. Co se ale stane s jungkook...