first dance

726 46 2
                                    

"Ahoj Kookie" řekla a mile se usmála a já jí usměv oplatil.
Objali jsme se a vydali jsme se někam se jen tak procházet. Sice nebyla úplná zima ale ani teplo moc nebylo. Takže jsme se rozhodli že si jen dojdeme koupit něco k jídlu, pití a půjdeme do parku.
Co víc se dá vymyslet? Navíc musím jít po tom za klukama..řekl jsem Taehyungovi že přijdu..a chci ho vidět jak tančí.
Jak se jeho tělo kroutí..kapičky potu mu tečou po čele..až na krk..jeho hruď se zvedá..
Nad přemýšlením mě vyrušil hlas a mávání ruky.
"Jeone Jungkooku posloucháš mě vůbec? Nebo máš myšlenky zase někde jinde?"
Řekla s usměvem
"Nad čím jsi prosim tebe přemýšlel?"
Ja se začal culit jako debil..a hned jsem hledal co bych jí na to řekl..v tom jsem viděl malou restauraci před náma.
"Noo že by jsme se mohli najít tamhle v té restauraci" řekl jsem s usměvem a vydal se spolu s ní dovnitř. A samozřejmě jako vychovaný a hodný hoch jsem dámě otevřel dveře.
Když jsme vešli dovnitř byla to malá utulná restaurace.
Začali jsme si vybírat jídlo já si dal nudle a colu a ona salát a k tomu jen perlivou vodu.
To všechny holky na rande jsou takový?
Moment- my dva ale nemáme rande-
Jen jsem nad tím zakroutil hlavou a dál jsem to neřešil.
Vše jsem zaplatil a vydali jsme se ven do parku.
Cestou jsme si povídali..o všem možném..byla s ní zábava..i když sem tam byli chvíle kdy se mě snažila chytit za ruku.
Pardon ale prostě ne.
Vždy jsem buď na něco ukazal nebo jsem si dal do ruky colu.
Chvilku jsme si sedli na lavičku kde jsme si taky snědli svoje jídlo.
Když jsem se koukl na hodiny..už bylo něco málo po půl sedmý.
"Liso promiň ale já už budu muset jít..kluci na mě už čekaj"
"To už? Myslela jsem že spolu budem dýl"
lehce fňukla ale ja se opravdu těšil na kluky..heh..všichni moc dobře víme že jsem se těšil na Taehyunga.
"Slibil jsem jim to , tak se měj hezky třeba zase někdy jindy" usmál jsem. Měla to domů kousek takže jsem se rozhodl že jí nevyprovidim i když bych měl.
Ale to jsem ja..Jeon Jungkook a kluk který neví co chce a dělá samé špatné věci.
Rád vás poznávám.
Když jsem viděl jak se ke mě náklání..hned mi došlo o co jí jde.
S tichým 'ahoj' jsem se rychle zvedl a namířil jsem si to ke studiu kde měli kluci trenovat. Tak jsem se tam rychle vydal , chtěl jsen tam už být tím že se začalo stamívat a ja začínám mít opravdu strach z toho že tu někoho potkám nebo nejhůř že tu potkám tátu..vím že touhle cestou občas chodil když šel z hospody..a pak domů kde jsem si to vždy nejvíc odskakal já..tím jak moc si na mě vybijel jeho zlost ani nevím kde jí vzal..možná kvůli mamce..

No a takhle jsem přemýšlel dokud jsem nebyl už u budovi. Vešel jsem dovnitř kde jsem se zeptal slečny kde jsou kluci. Bylo to v jedné společnosti kde je možnost si zamluvit na nějaký čas tělocvičnu a že těch tu bylo až až.
Hned jak jsem věděl kde jsou kluci tak jsem se tam vydal. Čím jsem byl blíž slyšel jsem hudnu a hlasy..pomalu jsem nakoukl dovnitř a uviděl jsem kluky jak tancují..díky bohu si mě nikdo nevšiml. Zavřel jsem dveře a vyskočil jsem si tam na nějaký bedny kde jsem se na ně koukal.
Dost se mi líbila ta jejich choroška..byla fakt dobrá a i když kluci nešli stejně..a sem tam na sebe křičeli co kdo a jak i tak jim to šlo.
Hned co skočili jsem jim začal nadšeně tleskat a to upoutalo všech pozornost.
"No hele mládě se vrátilo" zasmál se Yoongi a všichni šli ke mě až..
Až na Taehyunga který se šel jakože napít.
"Tak jaký to bylo?" Zasmál se Jimin.
"A bylo něco?~" drkl do mě Hobi a všichni se zasmáli..až na Jina a pana uraženého.
"Bože však je na to tak mladý!!" Řekl Jin a na to hned všichni bouchli smíchy.
"Ne nic nebylo..fakt ne jinak tancujete fakt pěkně" řekl jsem s usměvem a i ostatní se šli napít.
"Ale je to na nic.." řekl tiše Hobi.
"Jak to? Ja myslím že vam to šlo"
"Kdyby nás bylo sedm bylo by to lepší" řekl chladně Taehyung ale ani se na mě nepodíval.
"Hele vím že jsi říkal že do toho nejdeš..ale ještě si to chcem zkusit a pak půjdeme domů..nechceš si to zkusit s nama? Když se ti to nebude líbit nemusíš do toho jít..já jen-"
Hned na to jsem mu skočil do řeči.
"Tak já se jen převléknu a hned jsem u vás" hned na to se Hobi začal smát a rozcuchal mi vlasy.
"Super JK!! Tak upaluj "
Dělalo mi radost je vidět jak se všichni usmívají. Vzal jsem si věci a šel jsem se převléknout do něčeho sportovního.

Když mi kluci řekli i ukázali co a jak tak Hobi pustil písničku a šlo se na to.
Byl to opravdu jen kousek co měli za dnešek. Snažil jsem se do toho pořádně vžít..volnit svoje tělo..sice mi dělalo problém jak mě Tae furt propaloval pohledem v zrcadle ale po chvilce jsem se hezky uvolnil..tancoval jsem do rytmu tak jak mám..bylo to něco úžasného..
Když jsme skončili kluci se na mě šokovaně koukli.
"To jsem byl až tak špatný nebo co?.."
zamumlal jsem.
"Děláš si srandu byl jsi výborný!!!!" Vypískl Jimin a hned se mi obmotal kolem krku a ja se usmál..všichni mě začali chválit..dokonce i Tae.
"Fakt mega pěkný..ale pro dnešek asi stačí" řekl Joon a pak si šli kluci pro věci a do šaten.
"Já tu ještě budu chci si to zkusit a pak přijdu" usmál jsem se a Jin po mě hodil klíčky.
"Pak zamkni" překvapilo mě že mě tu nechá samotného..ale on to bral že bych do té soutěže i šel.
A navíc chci si i sám potrénovat.
No sám..to jsem netušil že se do toho Taehyung vecpe taky.
"Já tu taky zůstanu..chci si potrénovat a aby tu Kook nebyl sám"
Doufal jsem že mu to někdo zamítne. Ale ne..nechali ho tady se mnou...
Já se na něj koukl a on zase na mě..pak se jen pousmál..
"Vidíš co jsem ti říkal..jak ti to hezky jde Kookie~" zašeptal sametovym hláskem a já prosil všechny svatý..i ďábla aby při mě stali..

I když mi to bude k ničemu..protože největší démon a ďabel ze všech..je momentálně vedle mě..
Zpocený..udychaný..a sledoval mě..a každý můj pohyb..stejně tak jako když jsme začali tancovat.

Mám pocit že se ve mě asi všechno zastavilo..a ja zapoměl jak se v tuhle chvíli snad i dýchá..

🤫🤭

•Old friend• [TaeKook]                    Kde žijí příběhy. Začni objevovat