Když mi tak řekl myslel jsem že mu dám pěstí a seřvu ho.
Ptáte se kdo tam stál že jsem tak naštvaný?..
Stála tam jedna z osob ktera mě poslal ho hajzlu a způsobila několik probrečených noci kdy jsem ani nemohl dýchat..stála tam osoba kterou jsem tehdy tak miloval..ale tak nenáviděl...
stál tam..Kim Taehyung...
"co tu chceš?" zamumlal jsem pod rouškou..díky bohu mě nikdo neslyšel..
"rád tě zase vidím..po takové době"
zvedl koutky do usměju a ja jen kývl hlavou a zase začal něco mumlat..
"Od kud se znáte Kooku?"
"Že je Tae super?"Začali na mě chrlit jednu otázku za druhou a mě odcházela trpělivost..
mumlal jsem si tam něco ale pak na mě Yoongi rázně promluvil což upoutalo pozornost kluků.."Kurva Jungkooku neser do hajzlu a mluv s nama ne?!"
došel ke naštvaně ke mě
"A sundej si tu zkurvenou roušku kurva!"
kluci na nás koukali a on
a udělal to co jsem nečekal..
surově mi strh roušku čím byla viděl moje modřina..Všichni zmkli..koukali na mě...Yoongi se zarazil...
ukazala se moje krasná modřina od ucha až ke koutku rtů..
mě došli nervy..
jedine kdo promluvil byl Jin..s tichým..
"K-kookie...."
myslim že jsem viděl i slzu v jeho oku..a dost.
vzal jsem si roušku od Yoongiho surově zpátky a koukl jsem se na ostatní..všichni na mě koukali..
"Můžu si kurva nosit co chci a co všichni kurva tak čumíte?!"
zabouchl jsem skříňku a koukl na Yoongiho"A ještě jednou to uděláš a rozkopu ti držku!"
zařval jsem vzal jsem si roušku batoh a rychlím krokem jsem odešel do třídy..Bylo mi..až do pláče..cestou jsem vrážel do učitelů..do lidí..hlavně že jsem šel daleko od nich..
Zašel jsem do třídy kde jsem hodil s batohem o zem..a sedl jsem si do poslední lavice u okna..Seděl jsem tam..jako tělo bez duše..proč tady kurva je?
neublížil mi dost?..
ty noci probrečený..to jak mi nepsal..nic.Z myšlení mě vyrušil zvonek..a to že do třídy přišli oni..přesněji..
Jimin , Yoongi a Taehyung s Joonem..
sedli si do poslednich lavic ale na druhé straně..
ČTEŠ
•Old friend• [TaeKook]
Fanfiction-Taekook- Nikdy jsem nečekal že můj život bude tak složitý.. Jungkook mladý kluk který má hlavu plnou snů a život plný problémů a překvapení.. Tae dvacetiletý kluk s talentem , představou o životě ..a ve šťastném vztahu?.. Co se ale stane s jungkook...