POV. Asia
Dzisiaj obudziłam się wtulona w mojego męża, Szymona. Ślub wzięliśmy 4 miesiące temu.
Źle się czułam, zwymiotowałam. Słyszałam że Szymon się obudził.
~Przepraszam cię, nie chciałam cię budzić - powiedziałam mu~
~Nic się nie stało kochanie, czemu zwymiotowałaś - spytał~
~Nie wiem, może to jakaś grypa żołądkowe lub coś podobnego - odparłam~
Faktycznie źle się czułam ale nie chciałam wzbudzać żadnych podejrzeń. Zaczął boleć mnie brzuch, więc wzięłam wolne. Po pracy zadzwoniła do mnie Zuza.
~Hej Aśka~
~Cześć~
~Jak tam twoja grypa?~
~No nic wymiotuję i tak dalej~
~A masz biegunkę?~
~Nie~
~Zaraz przyjadę do ciebie z Basią~
~Nie boicie się że podłapiecie to świństwo?~
~O nas się nie martw~
Basia to córka Zuzy i Wojtka. Ma 1,5 roku
~Hej - Zuza przyszła~
~Cześć - odpowiedziałam~
Zaczęłyśmy gadać, a Basia bawiła się.
~Aśka, może to nie jest żadna grypa~
~A co niby~
~Może jesteś w ciąży - postawiła sprawę jasno~
~O Jezu - przeraziłam się~
~Mam coś dla ciebie - podała mi trzy testy ciążowe~
Wstałam i poszłam je zrobić.
Na każdym były dwie kreski.
Gdy się pożegnałyśmy wrócił Szymon.
POV. Szymon
Gdy jedliśmy obiad zauważyłem że Asia, która je bardzo mało, zaczęła dużo jeść.
~Aśka co ty tak dużo jesz - spytałem~
~Yy... - podała mu ze łzami w oczach testy~
~Asia, jesteś w ciąży? Nawet nie wiesz jaki jestem szczęśliwy - pocałowałem ją~
Wybraliśmy już imiona. Dla chłopca Paweł albo Kuba, a dla dziewczynki Magda albo Natalia
8 miesięcy później
Asia leżała na sali porodowej. Pod drzwiami siedział Szymon, Białach, Zuza, Ola, Zatońscy i Prokurator Zieliński z Renatą Jaskowską. Znerwicowany Szymon chodził w tą i z powrotem. Asia rodziła jego maluszka. Po ciągnącej się w nieskończoność godzinie wyszła szczęśliwa lekarka i powiedziała Szymoniwi że ma córeczkę. Nazwali ją Natalia. Natalia była policjantką w wydziale kryminalnym, na komendzie głównej.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Hejka tu Julka. Mam troszkę czasu więc napisałam taki krótki rozdział. Chciałam podziękować wam za 35 gwiazdek. Kocham was.Buziaki!
Szukam pomysłodawców na książke pt. "SWK One Shots" lub "Gliniarze One Shots".
Edytuję tego one shota bo był za krótki.