POV Marillias"ΗΡΘΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΖΟΥΜΕ ΝΥΧΤΑ ΠΙΩΜΕΝΟΙ. ΟΛΑ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ Σ'ΈΝΑ ΒΡΑΔΥ, ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕΥΣΜΕΝΟΙ.WOW BABY,ΣΥΜΑΔΕΜΕΝΟΙ.ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΙΟ ΚΑΥΤΟΙ,ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΙΟ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΙ.
ΙΔΡΩΝΕΙ, ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ. ΤΗΝ ΠΗΔΑΩ ΚΑΤΩ ΑΠ'Τ'ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ. ΚΑΥΛΩΝΕΙ ΣΤΗΝΕΤΑΙ ΣΑΝ ΠΟΡΝΗ.ΜΕ ΦΙΛΑ ΑΠΑΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΝΙΓΩ ΜΕ ΤΟ ΣΕΝΤΟΝΙ. ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΩ,BABY.Ή ΕΓΩ Ή ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕ Σ'ΕΧΕΙ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΒΡΕΧΕΙ.ΑΜΑ ΣΕ ΧΑΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ. ELLA ES UNA MUJER CALIENTE. ELLA ES UNA MUJER CALIENTE. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΜΑΙ Ο ΕΝΑΣ, ΕΧΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΚΙ ΟΣΟ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙΣ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΜΕ. ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΘΕΛΩ ΓΥΜΝΗ ΟΥ-ΝΑ-ΝΑ-ΝΑ-ΝΑ-ΝΑ.
ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΘΑ 'ΜΑΙ ΕΡ-""ΜΑΡΙΛΛΙΑ ΚΑΤΕΒΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟ. ΕΖΕΙΣ ΞΕΦΎΓΕΙ"
"Έλα αγάπη μου κατεβα"
"ΠΟΥ ΓΑΜΩΤΟΟΟ... ΕΧΑΣΑ ΤΟ ΡΕΦΡΈΝ. ΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕ ΡΙΑ. ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΑΑ.." λέω και κάθομαι στον πάγκο μουτρωμενη.
"Δεν πειράζει αγάπη μου. Πάμε θα το ακούσεις Αύριο. Έχουμε και ταξίδι το πρωί.Ελα αγάπη μου πάμε." Μου λέει η Ρια.
"Ελαα σε παλακαλω. Καθε λίγο. Σιλα μωλεε. (Κοιτάω το ρολόι μου) τλεις είναι μόλο."
"Έλα μου?" Με ρωτάει.
"..."
POV Ria
"Ελαα σε παλακαλω. Καθε λίγο. Σιλα μωλεε. (Κοιταει το ρολόι της) τλεις είναι μόλο." Μου λέει.
Τι λέει αυτή ρε? Μέθυσε για τα καλά...
Όχι πείτε μου εσείς καταλάβατε?"Έλα μου?" Την ρωτάω.
Πάει να απαντήσει αλλά πάρτη κάτω. Ε τι θα έκανε τόσο που ήπιε απορώ πως άντεξε και τόση ώρα.
Παίρνω τα πράγματα της και φωνάζω στον Πάνο.
Ποιος είναι ο Πάνος εεε?
Είναι ο μπάρμαν του μπαρ φίλος μας. Πάρα πολύ καλό παιδί είναι 20 χρονών.
"Ρε Πάνο μου δίνεις ένα χεράκι?" Τον ρωτάω απελπισμένη.
"Αμεσως" μου απαντάει καθώς πηδάει έξω από την μπάρα.
"Πάλι έπεσε? Ποσο ηπιε?" Με ρωτάει γελώντας.
"8"του λέω μόνο.
"Πόσο? Ούτε εγώ δεν πίνω τόσο ρε"
"Σε αυτήν πες τα" λέω και του δείχνω την λιπόθυμη δίπλα μου.
[...]
"Οπαλακια" λέει καθώς την αφήνει στα πίσω καθίσματα του αμαξιού. Να λέμε καλά που ήρθαμε με το αμάξι και όχι με την μηχανή.
VOUS LISEZ
I Was Late
Fanfiction"ΜΑΡΙΛΛΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ." Μου φωνάζει ο Nicolas. "Δεν γίνεται να συνεχιστεί έτσι" λέει με πιο σιγανό τόνο ο cameron. ... Γαμωτο δεν μπορώ άλλο. Κάθε βράδυ το ίδιο όνειρο-για την ακρίβεια,εφιάλτη. Δεν αντέχω άλλο. Δεν μπορούν να το κα...