POV Cameron
Κάθομαι με το κινητό στο δωμάτιο μου. Περιμένω να έρθει η Μαριλλια. Μου είπε ότι θα περνουσε από εδώ μόλις τελειωνε την προπονηση.
Μου έλειψε και ας έχω να την δω μόνο κάτι ώρες, αφου ήμασταν μαζί στο σχολείο.
Πρώτη φορά μου αρέσει τόσο μια κοπέλα. Καλά όχι πως είχα και πολλες κοπέλες. Πάντα οι κοπέλες που είχα ήταν λιγες. Οχι επειδή δεν με ηθελαν. Πολλές με ήθελαν αλλά δεν είμαι τετοιος.
Για να καταλάβετε δεν είναι player και φυσικά ουτε το λεγομενο badboy. Δεν μου αρέσει να παίζω με τις κοπελες σαν κάτι πουστηδες, που το μόνο που κάνουν είναι να πηγαινουν κάθε βράδυ με άλλη.
Γενικα δεν είμαι οξύθυμος αλλά άμα νευριασω γίνεται χαμός. Είμαι αρκετά ήρεμο παιδι απλά μερικές φορές νευριάζω παραπανω απ'οτι πρεπει. Το έχω από παλιά και γι'αυτό πηγαινα σε ψυχολογο και πιστευω πως τώρα πια είμαι καλά. Έχω και το να νευριασω με κάποιον και να πλακωθούμε. Παλιά έπαιζα και μποξ αλλά το σταμάτησα πριν δυο χρόνια επειδή ήμουν στην τσιτα και οι γονείς μου μου το σταμάτησαν επειδή πίστευαν ότι δεν μου κάνει καλό πια.
Για τον ίδιο λόγο το αρχισα κιόλας για να μου φευγουν τα νευρα και για τον ίδιο λόγο το σταματησα. Ποτε δεν κατάλαβα γιατί μου το σταματησαν.
Ξεφυγα με από το θέμα μας. Σας είπα αρκετά πραγματα για τον εαυτό μου.
Κοιτάω το ρολοι και η ώρα έχει παει 10 το βράδυ.
Η μαριλλια εχει αργησει για πανω απο 1 ωρα. Μήπως έγινε κάτι?
Ποτε δεν έχει αργησει.
POV Nicolas
Πάω να την πλησιασω για να δω αν είναι καλά. Και είχα ένα κακό προεσθημα.Δεν το ήθελα. Απλά ξεφυγα. Ξεχαστηκα. Νόμιζα πως....
Πάω να την ξανά πλησιασω αλλά σηκώνεται και φευγει τρεχοντας.
Την ακολουθω.
Βγαίνει από το γυμναστηριο. Την ακολουθώ από πισω. Έξω βρέχει πολυ. Μόλις το διαπιστώνει σταματάει, κοιτάει τον ουρανό και αρχίζει να τρέχει προς τον δρόμο. Πάει να περασει απέναντι αλλά δεν κοιτάει αν έρχεται κάποιο αμάξι.
Εγώ: Μαριλλια προσεχε
Της φωνάζω αλλά είναι ήδη πολυ αργά
Το σώμα της εκτοξέυεται 5 μέτρα μακριά. Ο οδηγός του αμαξιου δεν κάνει τίποτα απλά κάνει στην μπάντα και παταει το γκάζι τέρμα φευγοντας. Μάλλον νόμιζε πως δεν ήταν κανένας εκεί για να τον δει.
Τρέχω κοντά της. Σταματάω πάνω από το σώμα της. Τα μάτια της είναι ελάχιστα ανοιχτα.
Σκύβω και κάθομαι κάτω στην ασφαλτο δίπλα της. Δεν ξέρω τι να κανω.
Βγάζω το κινητό μου και καλώ το εκατό.
Του λέω την διευθυνση και το κλεινω.Εγώ: Προσπάθησε να μην κλεισεις τα μάτια σου.
Της λέω και της πιανω το μάγουλο.
Μάρ(ιλλια): Μην μ-με α-κου-μπα-ς
Είπε με δυσκολια. Αλλά εγώ δεν την ακουω.[... ]
Τόση ώρα θα έπρεπε να είχε έρθει το ασθενοφορο.
Έχει περασει ενα δεκάλεπτο από την ώρα που το πηρα τηλέφωνο.
Βλέπω το ασθενοφόρο να έρχεται. Σταματάει μπροστά μας και βγαίνουν δυο άνρωποι από αυτό που πιανουν προσεκτικα την Μαριλλια και την βάζουν πανω στο κρεβατάκι του ασθενοφορο. Μπαίνω και εγώ μέσα και το ασθενοφόρο ξεκινά για το νοσοκομείο.
Μάρ:Nic-olas μπ-ο...ρεις ν-να παρ-εις την Ρια?
Εγώ: Ναι οκ.
Της απαντάω και κάνω γρήγορα αυτό που μου ειπε..Παίρνω το κινητό της και ψάχνω στις επαφές της την Ρία
Την καλώ και περιμενω να το σηκώσει
Ρια:Ελα ρε. Πως και μας θυμηθηκες? Κάτσε δεν θα έπρεπε να είσαι στον Cameron? Τι έγινε? Τι σου έκανε το σκουλικι?
Τόσο πολυ μιλάει παντα αυτή η κοπέλα?
Εγώ: Εμμ... Γεια
Ρια: Ποιος είσαι εσυ? Που είναι η κολλητή μου? Τι της έκανες?
Πωω μου πριζε τα αρχιδια
Εγώ: Nicolas. Εδώ. Τίποτα.
Ρια: ελα μου?
Εγώ: πωω παιζει να είσαι πολυ χαζη κοπέλα μου. Σου λέω ότι είμαι ο Nicolas και ότι η Μαριλλια δεν μπορεί να σου μιλήσει γιατι...
Ξεκίνησα με νευρα αλλά μετά θυμήθηκα το τι γίνεται γυρω μου.
Ρια: τι επαθε η Μαριλλια? Και τι δουλειά εχεις εσυ μαζί της?
Εγώ:Απλά ελα στο νοσοκομειο.
Είπα και το έκλεισα. Εντάξει το ξερω δεν έπρεπε να της το κλείσω αλλά νευριασα.
Γεια σας...
Τι κάνετε???
Ελπίζω να είστε όλοι καλά. Συγγνώμη που δεν ανεβάζω καθόλου αλλά προσπαθώ να σκεφτω την συνεχεια. Αν με καταλαβαινετε.
Πατήστε αστερακι.Και τέλος θέλω comments💬 για την κατάσταση αυτή που βρίσκεται ο κοσμος. Με λίγα λόγια για τον κορονοϊό. Τι κάνετε εσείς τώρα που σταμάτησαν τα σχολεία? Πως παιρνατε? Εγώ παντως βαριέμαι που ζω. Όλη μέρα είμαι μέσα στο σπιτι.
VOUS LISEZ
I Was Late
Fanfiction"ΜΑΡΙΛΛΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ." Μου φωνάζει ο Nicolas. "Δεν γίνεται να συνεχιστεί έτσι" λέει με πιο σιγανό τόνο ο cameron. ... Γαμωτο δεν μπορώ άλλο. Κάθε βράδυ το ίδιο όνειρο-για την ακρίβεια,εφιάλτη. Δεν αντέχω άλλο. Δεν μπορούν να το κα...