Diğer bölümü sadece 8 kişinin okumasına rağmen son baktığımda 97 yorum vardı. Hepinizin yorumlarını çok seviyorum. Bu bölüm sizin o brni sesli güldüren yorumlarınız için hızlı geldi.
Pansy: Niye kimse yazmıyor aq? Sıkıntıdan gebericem!
Hermione: Gebereceğim*
Pansy: Off, Granger bırak şimdi yazım hatalarını. Sende hiç dedikodu var mı? Bence Potter birinden hoşlanıyor!
Harry: Ben kimden hoşlanıyormuşum? Söylesene bende bileyim!
Pansy: Sanırım bugün Potter'ın sinirler.. Nedenini kim biliyor? BEN!
Harry: Kapa çeneni Parkinson,
Pansy: Aaa kalbimi kırıyorsun Potter. Hem farkındaysan WhatsApp'dan yazışıyoruz, yani çenem zaten kapalı ve olayı sanırım ellinci kez anlatacağım.
Ginny: KAPA ÇENENİ SENİ HASTALIK: PARKİNSON!!
Dean: Oha!! Ginny biz sana vur dedik sen füze attın, füzenin içine bindirdin, uzaya yolladın, sonra da güneşe onu çarpmasını söyledin ve çenesini kapadı!
Seamus: Oha!!
Neville: oooooo
Ron: Ginny biraz önce hayatında soktuğun en iyi lafı soktuğunun farkında mısın!?
Ginny: Harry içindi... (Gönderilmedi)
Ginny: Evet farkındayım abi.
Seamus: Ginny bu lafla günlük kotasını mı doldurdu?
Dean: Böyle laf sokan bir insanın sınırı olduğunu sanmıyorum❤️.
Ron: Şunun derisini yüzmemem için bir sebep söyler misiniz!?
Pansy: Azkaban'da hiç tavuk yok.
Ron: Bir: bu çok mantıklı bir sebep. İki: ooo sonunda birileri aramıza dönmüş.
Pansy: Of! Ron susar mısın?
Ron: Ben cennette falan mıyım? Pansy demin bana "mısın" kullandı!
Ginny: Neden? Cennetinde Pansy mi var?
Dean: OHA! OHA! OHA!!!
Seamus: Yuh!!! Ginny bugün zinde sanırım.
Neville: Büyük annem böyle şeyler dememi yasakladı ama: yuh! Oha ! Ginny ne yaptın sen!?
Harry: Ginny gerçekten ikidir her koştuğunda bomba patlatıyorsun ve birini benim için patlattığın için teşekkür ederim.
Ginny: Tüjdşkdhr odnrım HEjdry
Ron: Harry, kızın fabrika ayarlarını bozdun.
Ginny: Bion çrhk metlue olduhım içen buyle yizdım.
Ron: HANGİ DİL LAN BU!!??!
Hermione: Teşekkür ederim Harry.*
Hermione: Ben çok mutlu olduğum için böyle yazdım.*
Ron: Valla bırakın televizyonu, klimayı falan her eve bir Hermione lazım.
Pansy: Neden? Geceleri kullanmak için mi?
Harry: OHA PANSY!!
Hermione: Gerçekten iğrençsin Parkinson!
Draco: Saçma saçma konuşma Pansy!
Pansy: Bölüm başından beri hiç sesi çıkmayan, sessiz sessiz bölümleri okuyan Draco, Hermione ile dalga geçince üstüme pullandı. Anam, bölüm sonu canavarı Pansy'nin gözünden kaçmaz bunlar! Özele gel Draco!!
...
Tabii canım Bölüm Sonu Canavar'ımızın gözünden kaçar mı bunlar? İlk Dramione'li bölüm. Zaten ikinci bölüm ama dkdkskmd. Her neyse, laf sokma kısımlarını çok severek ve çok eğlenerek yazıyorum. Bir anda aklıma geliyorlar ve laf sokmalara gelen yorumları da çok seviyorum..
Tekrar Sihirli Günler 💛💛❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter WhatsApp
FanfictionPeki Hogwarts Öğrencilerinin yazışdığı bir grup olsa? Neler yazılırdı? Olaylar nasıl anlatılırdı? Shipler: Dramione, Ronsy, Hinny Parkinson içinde 1. (11.05.2020) Lovegood içinde 2. (11.05.2020) Dramione içinde 7. (11.05.2020) Neville içinde 1. (21...