Draco&Pansy (Özel)

3.2K 206 153
                                    

Size bir ricam var, eğer hikayeyi beğendiyseniz birkaç kişiyi etiketleyebilir misiniz? Ama lütfen -eğer üşenmezseniz epfhuorhşfguo- ilk bölüme etiketleyin.

Draco: Pansy, sen ne yaptığını sanıyorsun ya da sanıyordun!?

Pansy: Draco, ben senin onu sevdiğini biliyorum ve yıllardır kimseyle ilgilenmezken artık sadece onu düşünüyorsun!

Draco: Sen bunları nereden biliyorsun?! (Görüldü)

Pansy çevrimdışı

Draco: PANSY!

Draco: PANSY! CEVAP! VER!

Pansy çevrimiçi

Pansy: Kızmak yok?

Draco: Hala bana şart mı koyuyorsun!?

Pansy: Off tamam.. Ben, sen uyurken rüyana girdim ve gördüm... Gördüm Draco! Gördüm! Ona sırılsıklam aşık olduğunu anladım ve sadece bir rüya mı diye merak edip birkaç gün daha geldim. Draco, hepsi aynı rüyaydı ve sen hepsinde terleyerek kalkıp, ağlıyordun...

Draco: Pansy, bana bunu yapmış olamazsın! Pansy, sen benim tek güvendiğim kişiyken bana bunu yapmış olamazsın!

Pansy artık ağlıyordu... Aynı Draco gibi... Onların dostlukları... Bozulurdu bazen, ama bir türlü düzelirdi.. Pansy ne yapmıştı?! Draco onun tek güvendiği kişiyken, böyle bir şeyi nasıl yapabilmişti? "Suçlu olan ben değilim." diye bir düşünce gelmişti Pansy'nin aklına...

Pansy: Draco, sadece birkaç rüya.

Draco: Sence neden ağladım? Her seferinde?

Pansy: Çünkü... Çünkü, şey.. Of Draco, bilmiyorum!

Draco: Evet?

Pansy: Draco, bak, gerçekten, beni suçlamayı bırak artık! Hep bu! Hep sinirlerin bozulduğunda beni suçlamandan bıktım! Sadece senin iyiliğin için böyle bir şey yapmak istemiştim!

Draco: Evet, özür dilerim Pansy, tüm suçlu benim.

Ne!? Pansy demin ne yaptı? "Ben demin ne yazdım? NE YAZDIM!" diye bin kere sordu kendine.

Pansy: Draco özür dilerim! Ne oldu bilmiyorum! Çok saçmaladım... Lütfen Draco... (Gönderilemedi)

Pansy: Draco bi' dinleseydin, ama evet, ben o dinlenme haklarımı doldurdum. (Gönderilemedi)




Bu Pansy salak mı arkadaşlar?! Pansy, sen benim favorimdin, gözümden düştün! Hem suçlu hem güçlü çıktı. Ama Draco ya.. İçimi acıttın be kuzum...

Harry Potter WhatsAppHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin