Ginny: Naber gençler?
Pansy: İyi. Sen?
Ginny: Pansy ben salak mıyım? Ne yapayım ben senin iyi olup olmadığımı!?
Pansy: Yemin ederim çattık! Evet salaksın Ginny, çünkü 'naber' diyerek sen sordun!
Seamus: Of.. Pansy lafı iyi soktu!
Ron: Kardeşim falan ama, +1
Angela: +1
Fred: Bizim de kardeşimiz ama kız iyi soktu. Yani: +1
George: +1
Dean: PANSY YAPMA!
Pansy: Sana ne Thomas!?
Dean: Çünkü Ginny'yi seviyorum.
Dean: Ginny, benimle çıkarmısın?
Ron: NE!?
Hermione: Çıkar mısın*
Draco: NE! Kiminle? Sen kiminle çıkıyorsun?
Harry: Ginny, yapma... (Gönderilmedi)
Ginny: Çıkarım.
Ginny: Zaten Harry, benimle çıkmayacak diye sap yaşayacak değilim. (Gönderilmedi)
Pansy: Çıkarsın mı? Nereye çıkarsın? Hadi ama Ginny, daha dün kızların eğer bu okulda biriyle çıkacak olsaydın sorusunda ilk Dean'i elediğini duydum. Ve şimdi sırf saplık yüzünden sevmediğin biriyle mi çıkacaksın?! Bir Weasley'den ancak bu beklenebilirdi!
Seamus: OHA! OHA! OHA! OHA! OHA! OHA! OHA! OHA! OHA! OHA! OHA! OHA! OHA! OHA!... Ömrünün sonuna kadar "oha" diyerek ölür*
Blaise: +sonsuz
Pansy: özelegeldraco (13.12) (13.13 Silindi)
Hermione: Özele gel Draco* (13.12)
Draco: nE
Draco: SİKTİR! NE DİYECEK BANA!! (Gönderilmedi)
Pansy: Harika zekam sayesinde Best Ship'im tutacak ve ben hala olacağım. (Gönderilmedi)
Hermione: Ne? Hayır! Ben demedim!
Draco: Dalga mı geçiyorsun Granger!?
Ron: Ya bir durun! Kardeşim bir sürtükle çıkmaya başladı ve Hermione Malfoy'u özele çağırdı!
Pansy: Oha! NE ARA EVLENDİLER?!
Ron: Ne evlenmesi aq!?
Pansy: Hermione Malfoy demişsin!
Pansy: Draco, yazıklar olsun sana! Beni düğününe çağırman için yemin ettirmemiş miydim ben sana!?
Pansy: Düğününü ben ayarlamayacak mıydım?!
Pansy: Eğer ilk çocuğun kız olursa adını benim adım koymayacak mıydın!?
Pansy: Davetiyelerinizi ben seçecektim!
Pansy: Hepsi için yemin ettirmiştim!
Pansy: Beni düğününe çağırmadığın için yeniden düğün yapılacak!
Pansy: Gelinlik ve senin kıyafetlerini ben seçeceğim!
Pansy: Senin şahidin de ben olacağım!
Pansy: Düğününüz bir kumsalda olacak!
Pansy: Hermione, senin gelinliğin de en kaliteli kumaştan yapılacak!
Pansy: Ama ölçü lazım.. (13.16.17)
Hermione: AAA BİRİ ŞUNU ALSIN ÜSTÜMDEN!! BELİMİN KAÇ SANTİM OLDUĞUNU ÖĞRENMEK İÇİN ELİNDE ÖLÇÜYLE PEŞİMDEN KOŞUYOR!! (13.16.22)
Draco: nE
Harry: Kız seni evlendirdi, sen sadece "nE" mi diyorsun?
Draco: Anlamadım ki aq! Ron sırf bir virgül koymadı diye başıma gelmeyen kalmadı!
Ron: Oğlum ben transtan çıkamadım. Ne oldu lan kıza bir anda!
Neville: Hermione koşarak önümden geçti ve Pansy elinde ölçü ile onun peşinden koşarken 'Gelinliğinin bir an önce hazır olması için kaçmamalısın' diye bağırıyordu.
Ron: Neville, şu cümleni oku ve anla ki bu cümle, hayatında yazdığın en saçma cümleydi.
Draco: Demin ne oldu? Beyin algıma yetisini kaybetti.
Ron: sjhdılhwrfhıwehfowrfguoguogwe
Harry: Ginny'nin cümleleri de benimkini yok etti... (Gönderilmedi)
Blaise: hehfwlfhwrhlflgulwudjhclwdhklf
Seamus: hweılfherılhşfkehşıhe
Dean: şrjfpıhwpfıhpfhhwr
Harry: SEN ÇENENİ KAPA!!!
Harry, Dean adlı kişiyi gruptan çıkardı.
Ron: Neden iki saattir bunu yapmıyorum ki?
Bölüm 407 kelime oldu ve ben sevdim. Bence herkes bu bölümde Pansy'yi biraz daha sevmeye başladı. -şimdi çıkar birileri 'ben değil' falan yazar rjkhfukrfguh- Hadi İyi günlerrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter WhatsApp
FanfictionPeki Hogwarts Öğrencilerinin yazışdığı bir grup olsa? Neler yazılırdı? Olaylar nasıl anlatılırdı? Shipler: Dramione, Ronsy, Hinny Parkinson içinde 1. (11.05.2020) Lovegood içinde 2. (11.05.2020) Dramione içinde 7. (11.05.2020) Neville içinde 1. (21...