Başkalarının okuyucuları hep yazar yeni bölüm atmadığı için baştan okuyorum, beşinci okuyuşum falan yazıyorlar ama benim kitabımda hiç öyle yorum yok!
Kimse başkasını etiketlemiyor, demek ki siz beni de kitabımı da sevmiyorsunuz, sadece zaman öldürmek için okuyorsunuz...
-Duygu Sömürüsü powerımı kullandım.-
Hermione: Nasılsınız?
Pansy: Seni özledik Herm <3
Hermione: İnanın ben sizi daha çok özledim.
-Artık kardeşimin olan şu aptal tablet "İnanın" kelimesini beş kere "İnan'ın" yaptı! Kafayı yiyeceğim!-
Harry: Sen yokken her gün kütüphanede merakla gezinen biri yok,
Ron: Sen yokken derslerde parmak kaldıran biri yok,
Pansy: Sen yokken grupta yazım yanlışlarını düzelten biri yok,
Pansy: Hakikaten, sen neden artık yazım yanlışlarını düzeltmiyorsun, hala grupta aktif olabilirsin?
Draco: Pansy sorularına ben! (Gönderilmedi)
Hermione: Fotoğraf*
Pansy: Onlar, ellerin mi?
Ginny: Ama hastalık ilerlemiş olamaz! İksirlerini kullanıyorsun!
-Otomatik düzeltme ben senin-
Harry: İyi de nasıl yazıyorsun?!
Hermione: Annem ve babama yazdırıyorum bazen, ama genellikle okuyorum.
Hermione: Onlara yazdırdığım için de, zamanımı yazım yanlışları ile harcamıyorum.
Draco: Ama annen ve baban nasıl sana yaklaşıyorlar?
Hermione: Hastalık sadece kanında büyü taşıyanlara bulaşabiliyor.
-Ama hastalığı da bayağı iyi uydurmuşum dimi? Hem de adı Latince falan-
Draco: Ama yine de onlar haklı!
Draco: Hastalığın ilerlememesi gerekiyordu!
Draco: Yavaş yavaş da olsa iyileşmen gerekiyordu!
Draco: Bana hastalığın ellerden kollara, kollardan da gövdeye yayıldığını söylemiştin!
Draco: Ve sen hastalığı erkenden fark ettiğin için hayati oranının daha fazla olduğunu söylemiştin!
Draco: Senin hiçbir yerin taş olmamalıydı!
Draco: Hermione senin iyileşmen gerekirdi.
Draco: Lütfen iyileşeceğim İnan, lütfen.
Hermione: İnanıyorum zaten, ama güçlü kalamıyorum.
Hermione: Kanımdaki virüs her dakika beni daha da güçsüz duruma düşürüyor.
-Bu virüs çok iyi ya bence, bunun hakkında bir kitap mı yazsam? Salgın falan? Ama aynı virüs olacak? Doğruyu söyleyin saçma mı olur sizce?-
Ron: Hermione hepimizden daha güçlüsün.
Ron: Hepimizden daha zekisin.
Ron: Kendine inan!
Pansy: Eminim ki eğer kendine gerçekten inanırsan, güçlü olabilirsin.
Ya dayanamıyorum daha fazla yaramayacağım.
Bölüm sınırı: 500 yorum.
Sizce aynı dalgınlık bir kitap yazayım mı? Ama bir hikayemi sileceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter WhatsApp
FanfictionPeki Hogwarts Öğrencilerinin yazışdığı bir grup olsa? Neler yazılırdı? Olaylar nasıl anlatılırdı? Shipler: Dramione, Ronsy, Hinny Parkinson içinde 1. (11.05.2020) Lovegood içinde 2. (11.05.2020) Dramione içinde 7. (11.05.2020) Neville içinde 1. (21...