Sizlerden Sevgi Dolu Yorumlar ve Mesajlar

2K 84 65
                                    

"Bölümler üst üste geliyor mükemmelsin yazar."

Bu yorum beni çok mutlu etti doğrusu. Çünkü, mükemmel bir yazar olmak muhteşem bir şey benim için. O kişiye kalplerr <3.

-

-

-

"Bir şey itiraf edeyim mi? Ben aslında Harry Potter hayranı değilim ama senin hikayelerin bana sevdirdi. Bazen anlamasam da okumaktan baya keyif alıyorum açıkçası. Harika yazdığın için fazla okunuyor. Sadece hikayelerini değil seni de çok seviyorum❤"

Bu aldığım en güzel mesajardan biri! Mesaj diyorum çünkü özelden geldi ve o anda o kadar mutlu oldum ki! Yerim seni <3

-

-

-

"Ya aslında bu kitabın dramione olduğunu öğrendiğim anda bırakacaktım ama yazar çok kibar ve bu yüzden onu kırmamak için devam ediyorum <3"

Bu da çook güzel bir yorum! Ve beni çok mutlu etti. Ya beni kırmamak için devam eden seni yerim ben! <3

-

-

-

Bir okuyucum ile aramızda şöyle bir diyalog geçti: 

"ühüühhüühüh" yazdım onun bir yorumunun yanıtına.

o da bana cevap olarak "Ne oldu lan fmxmmxmcmc" yazdı -jbjkdfhkuadgfuo-

sonra ben de "ya, kitabımın bu kadar çok okunması beni duygulandırdı jhdckgkgfkgdw" yazdım.

Bana cevap olarak şunu yazdı "Ama müthiş yazıyorsun okunması normal ksjdndn" o randomın oradaki yerini çözemesem de yorum beni çoook mutlu ettii.

-

-

-

-

"Mükemmelsiiiiin yazarcık mdkfmfld" bu yorum için teşekkür ederim -jdbuıwefı- biliyorum ki yazarcık olmak da HARİKA.

-

-

-

-

Son olarak şu yorum var -beni çok güldürdü- :

Ron: Herm ile çıktığınızı duydum. 

"Hahahaha. Eveeettt Herm ile çıkıyorlaaaarrr." ya çok komik ve eğlenceli bir cevap değil mi? Ben sesli güldüm hdshgıdygısgdfauı.

-

-

-

-

"Dünyanın en tatlı ve bir o kadar da komik yazarı, Bize sürekli bölüm yazan ve bizi asla kırmayan tatlı mı tatlı yazarımız. Yeni bölüm ne zaman??"

Bu minik ve tatlı -azıcık da yalakalık bulunduruyor kabul edelim dhduıwgıucfgıwg- mesajdan sonra nasıl yeni bölüm atmayabilirim ki?-

-

-

-

-

"2000 olunca depolamaktan vazgeçen mükteşem mi mükteşem, tatlı mı tatlı yazarımıza alkış ve birsürü öpücükkk💛"

öpücüğğkkkk



Hepinizin harika yorumları var ben sadece birkaç tane koydum. Genellikle son yorumlardan koydum. Siz yorum yapmaya devam edin canlarımm <3

Harry Potter WhatsAppHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin