-17-

2.6K 196 9
                                    

Diğer bölümün oy sınırı dolmadı ama dayanamadım yb atıyorum♥️
❗️🙏🏻Lütfen OYLARINIZI ESİRGRMEYİN🙏🏻❗️

Jungkook'tan

2 gündür Lalisa'dan mesaj almamıştım. Yani onu öğrendiğim günden beri.
Anlamadığım bir şekilde ben ona sen Rosé'sin deyince neden hemen kabul etmişti? Neden ben Lisa'yım dememişti.

Offf anlamıyorum. Bir mesaj bile atmamıştı. Ben de ne yapacağımı bilmiyordum. Artık benimle konuşmak istemiyor muydu? Daha fazla dayanamadım ve ona mesaj atmaya karar verdim.

Lisa'dan

Jungkook'un benim kim olduğumu öğrendiğini söylediği günden beri hiç konuşmamıştık. Yani ben ne yapacağımı bilmiyordum. Ona eğer beni bulursan daha güzel olur diyen bendim ama işte. Onun benimle artık konuşmak istemediğini düşünmüştüm.

Artık beynim bunlarla dolmuştu. Sıkılmıştım,yorulmuştum. Birden telefonumdan bildirim gelmesiyle popomu oturduğum koltuktan kaldırdım ve karşı koltukta bulunan telefonumun yanına gittim.

Telefonu açtığımda ondan mesaj geldiğini gördüm.-Jennie unniem- Chaeyoung ile alışverişe çıkmışlardı. Bana mağazadan bir şey isteyip istemediğimi sordu. Her ne kadar sadece benim alışverişe çıktığımda kendime bir şey aldığımı bilse de soruyordu. "Hayır canım Jenniem" diyip ona yalakalık yaparak telefonu tekrar eski yerine bıraktım.

Tam tekrardan eski yerime oturacaktım ki birden yine telefona bildirim sesi geldi. Oflayarak gidip telefonu elime aldım. Almaz olaydım. Mesaj Jungkook'tandı:

Kookie: Neden senin kim olduğunu öğrenince

Kookie: Bir daha benimle konuşmadın Lalisa

——————————————————————————————————————
"3 VOTE" 🌟 İSTERİM

❗️Anca öyle yeni bölüm gelecek❗️

❗️Neden Lalisa cevap ver bakim hemen Jk aşkına❗️

MY LIFE ~ lizkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin