-26-

2.5K 180 183
                                    

{Allahım yazarken feels geçirdim ve öldül öldüm dirildim resmen. 2500 kelimeyi geçti. Lütfen şu yazarcığınıza hediye amaçlı bol yorum yapın ve vote🌟 verin♥️}

Jungkook'tan

Biricik hyunglarımla yemek yerken birden Tae'nin telefonuna bildirim geldi. Bu normaldi ama mesajı görünce neden yüzü tedirgin bir hal almıştı? Bir bana bir telefona bakıyordu. Ağzım yemek doluydu ve Jin annelik taslayarak  ya da babalık mı desem bilemedim. İkide bir ağzıma bişiler tıkıştırıyordu. Bir şey de soramıyordum. Neyseki benim yerime Namjoon sormuştu: "Tae ne oldu? Mesaj gelince bir garip oldun." "Haa yok bir şey. Sadece takıntılı bir sasaeng daha o kadar. En kısa zamanda numaramı değiştirmem gerekiyor sanırım." diye cevap verdi. Her ne kadar bu beni tatmin etmese de bir şey demedim. Kimse de üstünde durmadı.

...

Yemekten sonra biraz sohbet ettik falan derken beni uyku bastırdığı an yatağıma gitmedim tabi. Hemen ayağa kalktım ve Jhope hyungun sırtına atladım ama o beni taşımadı ve yere düştük. Ya da o düştü çünkü  ben onun üstündeydim. Ben ve diğerleri  hunharca gülerken o bana bağırmakla meşguldü.

"Aptal maknae çık üstümden! Gerizekalıya bak! Siz de gülmeyin!"  "Tamam hyung kalktım." dediğim gibi kalktım ve odama doğru yol aldım. Merdivenlerden çıktım ve hızımı biraz daha arttırdım. Ama Tae'nin odasının önünden geçerken gülme sesleri geliyordu. Hem de öyle içtendi ki. Meraklı biriydim ve tabi ki de içeri ne olduğuna bakmak için girdim. Girdiğim gibi telefonu yastığının altına attı ve hiçbir şey yokmuş gibi bana baktı. "Neye gülüyordun Tae?" diye sordum.

"Ha ben mi? Hiçbir şeye. Öylesine komik videolar falan." diyerek cevapladı. Bu cevap beni hiç tatmin etmemişti. Yemekten beri bir haller vardı ama anlamıyordum. "Tae gerçekten iyi misin? Sende bir şeyler var ama çözemiyorum." "Hayır Kook bir şey yok. İyiyim." dedi. Ben de onu onayladım ve odadan çıktım.

...

Yatağımda uzanmış düşünüyordum. Neler oluyordu? Anlamıyordum. Ben Lisa'dan hoşlanıyordum ve bunu tüm üyeler biliyordu. Onun da benden hoşlandığını düşünmüştüm ama yanılmışım sanırım. Tae'nin numarasını istemesi. Aklıma geldikçe sinirleniyordum. Ya daha sonradan ona mesaj attıysa? Belki de en başından Tae'den hoşlanıyordu. Sonuçta biası da oydu değil mi?

Ben ödül töreni olduğu gün onla konuşacaktım ama vazgeçmiştim işte,korkmuştum. Onu kendimden soğutmak istemiştim. Bir mesajla söylemek yerine Tae'ye söyletmiştim. Kim bilir benim hakkımda neler düşünüyordu? Off delirecektim.

...

Lisa'dan

Yaptığım ne kadar doğruydu bilmiyorum ama planımı devreye sokma vaktiydi. Bu yüzden Tae'ye mesaj atmıştım.

0********: Taehyung biraz vaktin varsa konuşabilir miyiz lütfen? (Ben Lisa)
Görüldü

Görüldü atsa da bir cevap atmamıştı. Biraz beklemeliydim. Üst üste bir sürü mesaj atmak rahatsız edici olabilirdi.
Yaklaşık yarım saat sonra telefonumdan bildirim sesi gelince heyecanla elime aldım. Tahmin ettiğim gibi Taehyung mesaj atmıştı.

Tae: Gerçekten sensin değil mi Lisa

Lisa: Evet benim

MY LIFE ~ lizkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin