-20-

2.5K 174 18
                                    

{Yazım kurallarına dikkat sıfır haberiniz olsun😅}

Lisa'dan

Saatlerdir çalışmaktan yorgun düşmüş ve bitmiştim. Benden önce yere uzanmış olan canım arkadaşlarımın üstüne hop diye atladım ki atlamaz olaymışım. Çünkü tam üstlerine atlamıştım ki hemen çekildiler ve ben pat diye yere düştüm. Onlar bana anıra anıra evet aynen anıra anıra gülerken ben acıyan kollarım ve dizlerimi ovmakla meşguldüm.

- Yah ben burda ölüyorum gülmesenize

- Aaaa bu bizim üstümüze atlamaya çalışan maknae değil mi

- Hayır o değil o sapasağlamdı bu ise yaralı,diyerek gülmeye devam ettiler.

Onlar hala benle dalga geçerken ben çoktan kalkmış ve duşa koşmuştum. Onlara ben kazandım bakışı atmıştım çünkü duş alır öyle eve geçerdik. Jisoo bana "Lalisa sen mal mısın?" diyince "Lütfen ağzını topla unnie" dedim. Peki onlar bana ne dedi? "Sen de beynini!" Daha fazla dayanamadım ve sordum:

- Ne oldu

- Lisa şu koskoca yerde bir duş yeri var zaten dimi, diyen canım(!) Rose arkadaşıma göz devirdim ve duş almaya gittim.

İşte ben böyle güzel üyelere sahiptim. Bana hunharca gülen. Ama şunu da söylemeliyim ki ben olsam ben de gülerdim. Bunları düşünürken çoktan duşa girmiştim.

Jungkook'tan

Az önce yaptığımız vlivedan sonra yemek yemeye gitmiştik. Diğer gruplar hakkında konuşan hyunglarım çok boş yapıyordu yine. Evet binlerce kişinin hayallerini süsleyen Jimin ne biçim yemek yiyordu öyle. Tanrım ben bu grubu çok seviyorum. "Sizce en iyi kız grubu kim seçilecek?"diye soran Namjoon hyungun sorusuna Jin Jimin ve Jhope Twice demişti. Ama ben hiç öyle düşünmüyordum. Geçen sene çıkış yapan Lisa'nın grubu Blackpink'in seçilebileceğini düşünüyordum. Gayet iyilerdi çünkü.
Biraz daha sohbet ettikten sonra odalarımıza çekildik. Yorgunduk ve dinlenmeye ihtiyacımız vardı. Sabahtan beri durmaksızın çalışıyorduk. Yatağıma uzandığım an telefonumdan bildirim gelince elime aldım. Lisa'nın mesaj attığını görünce tebessüm ettim. Onunla konuşmak güzeldi.

Lili: Heyy nasılsın

Kookie: İyiyim sen

Lili: Yorgunum ama senle konuşmak iyi geliyor

Kookie: Bunu bilmek güzel:)


——————————————————————————————————————
"10 VOTE" 🌟 İSTERİM

❗️Anca öyle yeni bölüm gelecek❗️

Nasıl gidiyor lütfen yorumlara yazın💟

MY LIFE ~ lizkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin