*7 september - 21:06*
Darren rent naar beneden als er wordt aangebeld, waardoor hij bijna over een nog-niet-uitgepakte verhuisdoos struikelt.
'Jarrel!'
'Hey, kom je?' vraagt Jarrel.
Ze lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte en wachten zonder veel te praten op de bus.
Na een paar haltes met de bus zijn ze er al. Ze moeten nog een klein stukje lopen naar Ambers huis.
Ze bellen aan bij een groot huis.
'Haaaaaay boys, come in,' zegt Amber. 'Oh eh, who are you?' vraagt ze aan mij.
'Darren. Nice to meet you.'
'Hi Darren. I'm Amber.'
Ze gaan het huis binnen en in de woonkamer is het feest al begonnen. Mensen zitten en staan en dansen en drinken en eten en lachen en praten en hangen wat rond. Darren hoort tot dat laatste. Jarrel is al aan het dansen met een of ander meisje van hun school.
Net als Darren zich een ongeluk begint te vervelen komt Amber naar hem toe.
'Vermaak je je een beetje?' vraagt ze.
'Een beetje,' lacht Darren ongemakkelijk.
'Hey, zit jij nou bij ons op school?'
'Ja, klopt.'
'Sinds wanneer? Ik heb je nooit eerder gezien. En knappe jongens onthoudt je wel.'
'Oh, ehhh, bedankt. Ik ben inderdaad nieuw. Ik ben deze zomer verhuisd vanuit Nederland.'
'Oh, dus je kunt Nederlands,' zegt Amber, terwijl ze iets dichterbij gaat staan.
'Ja.'
Ze raakt zijn arm even aan. 'Zeg eens iets in het Nederlands?'
(In het Nederlands:) 'Oke. Ik mis Lana. Ik wil terug naar Nederland. Ik vind je feest stom.'
'Wat zei je?' lacht ze. 'Ik verstond niks.'
'Ik zei dat ik Engeland en dit feest heel leuk vind.'
'Oh ja?' zegt ze flirterig. 'En nu nog meer?' Ineens komt haar hoofd dichterbij en Darren voelt haar lippen ruw tegen de zijne drukken. Voordat ze haar tong ook nog ging gebruiken duwde hij haar van hem af.
'Wat doe je?' zegt hij boos.
'Niks? Ik maak je leven gewoon leuk,' zegt ze terwijl ze weer tegen hem aan gaat staan.
'Oh, komop,' zegt Darren en hij duwt haar aan de kant en loopt de woonkamer uit.
Op de gang ziet hij dat Jarrel aan het zoenen is met het meisje waar hij net mee danste.
Waarom houden die Engelse mensen zo van zoenen?!
JE LEEST
Vandaag
RomanceLana en Darren hadden een geweldige zomer samen gehad. Maar dan verhuist Darren ineens naar Engeland. Lana hoort dat Darren tijdens het afscheidsfeest, dat ze voor hem had georganiseerd, iets verschrikkelijks heeft gedaan. Lana heeft het er erg moei...