OMG theeenkzz voor de 1k readsss (: speciaal voor jullie een extra lang hoofdstuk (:
*19 september - 19:20*
Mick neemt Lana mee naar een klein knus restaurantje na de film.
'Vond je het leuk?' vroeg hij.
'Ja. Heel gezellig ook. Jammer dat de bak popcorn omviel en de helft eruit was. En dat we de andere helft al op hadden voor de film begon. Maar goed,' zegt Lana zenuwachtig.
Mick lacht. 'Haha inderdaad. Voortaan moeten we een XXXXXXXL bak nemen.'
Lana en Mick nemen allebei penne bolognaise, en als toetje ijs met chocoladesaus.
Als Lana geld uit haar portemonnee wil halen legt Mick zijn hand op haar hand. 'Ik trakteer!'
'Alweer?' vraagt Lana. 'Krijg je te veel zakgeld of zo,' lacht ze, 'je had bij het park en in de bioscoop ook al betaald.'
Mick lacht ook. 'Nee, ik werk bij een pizzeria, maar dat doet er niet toe. Ik wil het voor je betalen. Jij bent wel een pasta bolognaise, drinken, popcorn en twee ijsjes waard.'
Lana wordt een beetje rood in haar gezicht. 'Ah, dat is lief,' lacht ze.
Ze lopen samen langzaam terug naar Lana's huis.
'Ik vond het echt super leuk. Moeten we echt vaker doen. En echt bedankt voor het eten,' zegt Lana.
'Ik vond het ook echt heel gezellig,' zegt Mick.
Hij gaat dichterbij haar staan en legt zijn handen op haar rug en komt voorzichtig met zijn hoofd dichterbij het hare. Ze legt haar armen in zijn nek en druk zachtjes zijn lippen tegen de zijne. Zijn mond smaakt nog naar chocola.
Mick haalt even zijn lippen van de hare en kijkt haar aan. Daarna kust hij haar nog een keer, en Lana kust hem terug.
'Lana?!' hoort Lana ineens. Het is een bekende stem. Gauw haalt ze haar lippen van die van Mick en laat hem los. Darren staat vol ongeloof naar ze te kijken van een paar meter afstand. 'Wauw. Ik kan het niet geloven. Lana, je bent echt een trut.'
Darren draait zich om en beent weg.
'Uhm... Wat doet Darren hier,' vraagt Mick na een paar seconde stilte.
'Omg. Waarom moet ik alles altijd verpesten,' gilt Lana, en ze ren haar huis in, Mick achterlatend.
JE LEEST
Vandaag
RomanceLana en Darren hadden een geweldige zomer samen gehad. Maar dan verhuist Darren ineens naar Engeland. Lana hoort dat Darren tijdens het afscheidsfeest, dat ze voor hem had georganiseerd, iets verschrikkelijks heeft gedaan. Lana heeft het er erg moei...