September, 13

218 13 2
                                    

*13 september - 14:58*

'Hey, Mick,' zegt Lana, terwijl ze hem omhelst. 'Ik pak nog even mijn fiets.'

'Is goed.'

Nadat Lana haar fietst heeft gepakt beginnen ze te fietsen, met grote strandtassen als bagage.

'Gezellig hoor, zo met jou. Heeft Darren toch nog iets goed gedaan, anders zou ik nooit zo met jou in contact zijn,' zegt Mick. 'Ik weet nog steeds niet wat hij fout heeft gedaan.'

Lana snapt de hint. 'Ik vertel het later, oke. Ik ben er net overheen.'

'Oke,' zegt Mick.

Het is maar een klein stukje fietsen naar het strand, dus Mick en Lana zijn er snel. Terwijl Mick nog onhandig bezig is zijn fiets op slot te zetten rent Lana al op blote voeten het strand op terwijl ze rondjes draait.

Dan kijkt ze naar de zee en denkt aan de herinneringen die Darren en zij hebben op het strand. Ze slikt. Misschien had ze beter niet mee gekund met Mick.

Ze probeert de gedachten van Darren en het strand uit haar hoofd te zetten. Ze is hier nu met Mick, een andere leuke en toch wel knappe jongen.

Mick komt naar haar toe gerend. 'Zoek eens een mooi plekje?'

Ze leggen hun handdoeken neer bij de zee en ze gaan gelijk zwemmen. Lana ziet dat Mick een beetje een sixpack heeft, net zoals Darren.

Na een half uurtje overgooien en zwemmen in de zee gaan ze terug naar hun handdoeken. Als Lana net lekker ligt, gaat haar telefoon af.

VandaagWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu