Bölüm 1- Ah Şu Fareler

77 3 2
                                    

Selam, ben Andrew Arrow.Ben babası bilim adamı, annesi doktor olan, 15 yaşında bir çoçuğum.Genelde babamla annem evde olmazlar.Babam bilim adamı olduğu için evde bir laboratuvar var.Benim buraya girmem yasak o yüzden bodrumu (10 yıldır bu evde oturmamıza rağmen) hiç görmedim.Oraya "Sırlar odası" adını verdim.

Birgün babam işte, annemde toplantıdaydı. Bende ödevlerimi bitirdikten sonra bodruma bakmak istedim.İlginç, babam kapıyı kilitlememiş.(oysaki babam her dışarı çıktığında kapı kilitlimi diye 3-4 defa kontrol eder) Ben durur muyum, girdim içeri. İçimden "Vay be" dedim.Babam demekki bu yüzden beni içeri sokmuyordu.İçeride renkli tüpler, garip canavarlar, nesli tükenmiş hayvanlara kadar herşey vardı.

Araştırmaya koyuldum. Babam çok disiplinlidir. Bu yüzden labaratuvarını "Canavar odası, Toplantı odası"gibi ayırmıştı. Ben (heralde çok çizgi roman okuduğumdandır.) hemen "süper kahraman" bölümüne koştum. Orada birsürü deney yapılmıştı. (belliydi) Ben bakarken bir fare kafesini kemirerek (artık babam o fareye nasıl bir güç denediyse) kaçtı. Ardından aynı kafeste olan 5 fare daha kaçtı. Ben peşinden koşarken elim bir tüpe değdi ve onunla beraber 3 tüp yere düştü. (Çünkü babam hangi eşya olursa olsun bitişik dizerdi) Ortalıkta kötü kokan bir hava dumanı vardı. Ben oradan koşarak çıktım. Kapıyı kapattım ve odama gittim. Acayip derecede uykum geliyordu. Uyumadan önce son hatırladığım şey yatağa girmemdi.

Amazing BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin