🌻Köszönet

450 50 31
                                    

Hihetetlen, hogy eljutottunk idáig.
Amikor elkezdtem a könyvet, valójában bele sem gondoltam, hogy a végére fogok jutni, arra pedig pláne nem, hogy ennyien velem fogtok tartani. Az igazság az, hogy nem vagyok jó az ilyenek írásában, szóval ezt most nézzétek el nekem, de igyekszem összeszedni a gondolataim.

Elmondhatatlanul hálás vagyok nektek minden egyes megtekintésért, szavazatért és kommentért is - mindegyikkel feldobtátok a napjaimat.
Jelenleg 5,94K megtekintés és 2,65K szavazat található a könyvön, s ezek számomra óriási számok. Nem is gondoltam volna, hogy valaha ennyi lesz rajta, és tényleg nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönök mindent.

Azonban
Van itt valaki, akinek megígértem, hogy megemlítem a végén, és aki nagyon sokat tett hozzá ahhoz, hogy ez a könyv elérjen ide, és ne hagyjam félbe.
Szóval köszönöm, withspringwind, hogy ezúttal hasznomra vált az akaratosságod, hogy üzeneten keresztül is megcsapkodtál, mikor inkább hagyni akartam, hogy megcsináltad a borítót, hogy a kommentektől szinte egytől egyik felvihogtam hangosan és, hogy te is követted végig a történéseket - még akkor is, ha szerencsétlenséged miatt kihagytál pár rész. ;))

Lenne még pár ember, akik egytől egyig támogattak kedves szavakkal, akiknek kifejthettem az ötleteléseim, akik mindig kíváncsian fogadták a gondolatmeneteim, de szerintem ők pontosan tudják, hogy rájuk gondolok, szóval nem jelölnék meg senki más - egyedül az asszony akaratoskodott.

Remélem, nem okoztam csalódást a könyv során és, ha néhol kicsit unalmasan és zavarosan is alakultak a történések, a végére minden tisztázódott. Ha bármiféle kérdés merülne fel, akkor itt - kommentben - és privátban is szívesen válaszolok.

Azt hiszem, itt le is zárnám ezt, még kettő részt fogok publikálni, azonban azok már nem fognak hozzátartozni különösképpen a történésekhez, szóval a könyvet befejezettnek nyilvánítom, ami még számomra is hihetetlen, ám legbelül mégis elmondhatatlanul örülök.

Még egyszer meg szeretném köszönni mindenkinek a támogatást - melyet akár megtekintéssel, szavazattal, üzenettel, kommenttel fejezett ki -, és remélem, még találkozunk másik könyveimnél vagy a ti könyveiteknél!
Hihetetlenül hálás vagyok nektek!

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
🌻🌻És még annyit szeretnék 🌻🌻
🌻🌻mondani,hogy mindannyian🌻🌻
🌻🌻csodálatosak vagytok!🌻🌻
🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻


👁👅👁








(MOST NAGYON MEGÖLELNÉLEK TITEKET!!)

THE SUN WILL RISE AGAIN - ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora